Twėnty-Sėvėn

3 0 0
                                    

There is a letter waiting for me when I return to the suite after finishing all the preparations for the Spring Cotillion. The Prince. I make myself wait until I have changed and wrapped up my hair to rip into the envelope.

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬,

𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐚 𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧. 𝐌𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐚𝐜𝐡𝐞𝐬 (𝐈'𝐦 𝐚𝐟𝐫𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐫𝐢𝐬𝐤 𝐚𝐧 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐝𝐨𝐬𝐞 𝐢𝐟 𝐈 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐬𝐩𝐢𝐫𝐢𝐧). 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐞𝐯𝐚𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫. 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐢𝐜𝐮𝐥𝐭. 𝐈 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐦𝐚𝐲 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐩𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭.

𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐂𝐚𝐬𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭. 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞... 𝐎𝐫 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐧𝐨𝐭. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐢𝐝𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐯𝐢𝐞𝐰 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐝𝐨𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐥𝐝-- 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐂𝐚𝐬𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐬 𝐨𝐥𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐤𝐞𝐩𝐭. 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞.

𝐒𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡, 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐦𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠--𝐚𝐬 𝐨𝐝𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐲 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝-- 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐡𝐚𝐩𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐚 "𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞" 𝐬𝐨𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐰𝐚𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬. 𝐖𝐡𝐲 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐝𝐨 𝐈 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐦𝐚𝐫𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞?

𝐆𝐨𝐝𝐬. 𝐈 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐢𝐫𝐢𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐞.

Separate Crowns of One HeartWhere stories live. Discover now