"Aman tanrım, yüce İsa!"
Bugünün sanatçısı, Asil. Lisa'dan doyasıya nefret ediyor, gördüğü her yerde lisaya laf sokmaya çalışıyordu.
"Lalisa, dayın görse ne düşünür!"
Lisa ile Jungkook birbirlerinden ayrılıp, fal taşı gibi açılmış gözlerini Asil'e çevirdiler. Lisa, otoritesini korudu. Başını kaldırdı, dik durdu. Yüzü ciddileşti. Gözleri düştü. Kaba ve hain gülümsemesi ile elini beline koydu.
"Asil, bu ne sürpriz. Dayımı bastan çıkarmayı başardın mi bari?"
Asil öfkeden köpürdü. Alnı kıpkırmızı oldu. Lisa'nin yanındaki uzun, yakışıklı oglana baktı.
"Bulacak başka biri mi yoktu. Adını lekelemeyi çok seversin sen. İçeride olmasaydım şimdiye masamın üzerinde oynaşıyordunuz!"
"Eh, en azından senin şu ana kadar Dayımla yapmak isteyip de bir türlü beceremediğin şeyi yapmış olurdum."
Asil tekrar öfkeden deliye döndü. Bir an ciddileşti ve kaşlarını çatarak sinsi gülümsemesi yüzüne yayıldı.
"Bunları dayın duyunca acaba bu çocuk mu işten atılacak yoksa sen mi şehir değiştireceksin. Merak konusu"
"Senin de bundan yararlanıp, dayıma yetiştirip onun gözüne girmeye çalışıp çalışmayacağın da merak konusu açıkçası."
Asil arkasını döndü ve kapıyı sertçe arkasından vurarak çıktı. Lisa, elleri ile gözlerini ovaladı. Jungkook'a döndü
"Eve git. Kafan iyi değil. Dayim seni bu halde yanına çağırırsa iyi olmaz. Yarın işe geri gelirsin. Kaçış yok, konuşacağız."
Jungkook tepki göstermedi ve sadece başını salladı. Kapıya yönelip çıkacaktı ki Lisa ondan önce davrandı ve çantasını masasindan alarak arabasına bindi.
---
pablosescobar
Dayın konuştu mu, yani seninlelalisq.mqnobql
Evetpablosescobar
Niye bu kadar soğuksun..lalisq.mqnobql
dayım seni işten atmayacak jungkook.pablosescobar
telafi etmek istiyorum..lalisq.mqnobql
Edemezsin, burada değilim.pablosescobar
Bir dakika, neredesin?lalisq.mqnobql
havaalanı. İlk uçakla Paris.pablosescobar
Bunu.. dayın mi istedi.Ne saçmalıyorum amk bekle beni. Sakin ben gelmeden o uçağa binmeye cüret etme!
---
Jungkook, buldugu ilk taksiye atladı ve havaalanına gitmeye başladı. Yoldayken lisaya yazmak için instagrama girdi. Lisa'nın ana hesabından atılan bir postu gördü.
lalalalisa_m yeniden paris! 🚀
25 dakika önce
139.000 yorum
Taksiden indi, lisayi aradı. Bulamadı.
"Bakar mısınız?"
Jungkook arkasını döndü.
"Siz bay Jeon sanirim... Bir hanım, lalisa. Bunu vermek istedi size. Benden rica etti. Uçağı hemen şimdi."
Jungkook mektubu açtı. Cok kısa bir not yazıyordu:
"başka bir evrende, en güzel halimizle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pablo escobar • liskook texting
Fanfictionaphrodite pablo escobar ne alaka? pablosescobar ask tanrısı ne alaka? aphrodite uyuşturucu ile alakam yok en azından pablosescobar aşka inanmıyorum en azından