Fuck, jeg har sovet pisse godt man. Nu er det squ tid til skole, så jeg tager min Day taske og propper nogle bøger i jeg fik i går, jeg tager et par sorte Denim jeans, en mørkeblå Hoodie, og en militærgrøn bomber jacket, Jeg sætter min make-up slet ikke fordi jeg har så meget make up på... også lader mit hår være løs. Jeg tager et æble med på vejen også tager jeg mine Stan Smith sko på.
''see ya, i'm leaving now" råber jeg til Matthew, '' no wait, let's go together''
'''okay, waiting''
Han kommer ud med noget fedt tøj faktisk
han havde sorte stramme jeans, en sort T-shirt, med en læderjakke over også havde han nogle fede Sko.
han sagde '' I like your style tho'' og jeg sagde '' thx, I like yours as well''
vi gik sammen og han begyndte så med at være fucking weird, sådan hoppe rundt og skubbe til mig og jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle reargere, så jeg fulgte bare the flow.. det var squ ikke så slemt, han virkede nice nok.
Så ankommer vi på skolen og wubti så skrider han bare, like som om han aldrig havde set mig før, så jeg gik igennem gangen og kiggede mig lidt omkring, jeg kunne allerede se at der var dannet grupperinger.
Jeg spurgte en drenge der havde briller på og var sådan lidt for fin til skole... meeeen jeg var sådan lidt ligeglad, så jeg spurgte bare
'' Hey can you show me the way to the Pencipal's office?''
'' Yeah ofc''
Han vidste mig vej, også gik han inden jeg nåede at sige tak. Men jeg gik ind, snakkede lidt med skoleinspektøren, hun gav mig nogle papir og fulgte mig ind i den klasse jeg skulle gå i and guess hvem fuck jeg skal gå i klasse med, well ham der Matthew. Jeg tror måske at jeg tænkte lige lovlig højt for jeg fik fremstødt ''ffs, not you'
Hende inspektøren var like '' excuse me''
Jeg blev jo nød til at finde på et eller andet så jeg sagde bare '' oh sorry, i just got something in the eye, you know some dirt from this disgusting room'' Hun blev bare en lille smule sur, og hun fik nærmest råbt mig i hovedet '' It's your first day, you really need to slow it down young lady''
'' or nah'' fik jeg sagt, lidt flabet, men stille.
'' well sit down Shally''
'' SHELLY..... That's my fucking name"
'' okay SHELLY, now sit down please ''
''I will''
Kæft en start inde i denne her klasse, alle var like stille og jeg vidste udmærket godt hvilken type jeg skule være nu. Den gamle slemme Shelly, en flabet bitch. Men jeg skal være udholdelig, og ikke være fjender med alle
Men ja altså vi gik i gang med undervisningen og jeg fik besked på at arbejde sammen med en pige der hed Sam, hun havde lyst hår og gik med korte kjoler med hvide strømpebukser. vi havde Engelsk, vi fik lavet opgaverne også havde vi frikvarter, jeg gik så ud på gange også kommer der to piger der nogenlunde har den samme stil som mig, så siger de så '' Heey, not to be instrusiv or anything, but we would like to show you around since you're new''
''oh, that's cool. I'm Shelly btw''
''hey Shelly, we are Jasmin and Lara''
De så okay søde ud, også kunne jeg jo få set hvordan folk er osv.
'' so... how is it?" sagde Jasmin, og jeg sagde så forvirret '' how is what??''
''your roommate , Matthew''?
''Jeah, he is weird. why ''?
'' You know, all the girls at the school would die to know him, or have him as roomie... you're soooo lucky. He is so hot''
''yeaaah okay'' Fik jeg fremstødt.
kæft nogle mærkelige tøser på denne her skole, jeg synes lige det modsatte..
Men ja, sådan kan det gå.
Efter skole tager jeg i byen og jeg har jo det her kort, så jeg kan købe en del faktisk... er mega spændt på at se byen.
___________________________
Ændre alle kapitler, da jeg ligesom ikke har skrevet i over et år eller deromkring. Så håber i kan lide det.
YOU ARE READING
different , but still similar
Teen FictionShelly, er en pige på 17 år. Hun har været meget igennem og vil nu finde et andet sted, hvor hun kan starte forfra. Shelly flytter fra Danmark til USA, hvor hun starter på College og får venner. Hendes College liv bliver vild, hvor hun bliver til de...