- Shelly for helvede altså
- nej jeg vil ej omg man
- Shelly....
- hør Mick, jeg magter ikke dine løgne eller dine undskyldninger så flyt ud.
- jeg flytter kraftedeme ikke
- jo du gøre så
- haha in your dreams
- fint, så flytter jeg😠
- nej du gøre ej Shelly
- og det bestemmer du eller hvad?
-ja, du er min kæreste
- nej... jeg var
- slår du op?
- ja
-det kan du ikk....
- farvel Mick.
- Shelly for helvede, Shelly det kan du ikke bare.
Jeg løber op af trapperne grædende, hvorefter jeg pakker mine ting, jeg springer ud fra vinduet, for det sidste jeg magter lige nu er at face Mick og forklare mig.
Håber at han ved hvor sindsyg han er, ærligt så håber jeg at han indser hvor meget han har gjort skade end gavn...
Jeg ankommer til mine forældres hus, hvor min mor ikke ser bedst ud, hendes ansigtsudtryk ser ikke så godt ud---
-Shelly hvad har du lavet?
- ehm... jeg har slået op med Nick
- og det har du så fordi????
-han var grov overfor mig....
- ja ligesom du er grov overfor alle andre-- Shelly, ja du er min datter men for at være ærlig.. så synes jeg at du fortjente det- mor jeg kom her fordi jeg er fucking broken og helt ude af den...du skal sku ikke nedgøre mig mere....... må jeg bare sove her i nat?
- ...... Så skal du ud, senest KL 12 imorgen
Jeg gik ind på gæste værelset, hvor jeg lagde mig ned på sengen, og tog min iPhone frem, 45 ubesvaret opkald fra Mick... what a surprise.
" bare mor ikk fortæller Mick hvor jeg er"
Kl er 00:23 og Jeg prøver at sove, men det kan jeg bare ikke, der er så mørkt at Jeg ikke kunne se, men jeg kunne lige skimte en skygge.
"Hallo"?
"Er der nogen?
Jeg blev helt panisk
Skyggen kom tættere og tættere på, nu kunne jeg også høre trin
"HALLO"?!!! "HVEM ER DET"!!?
Jeg råber nærmest.
- du kan da godt finde ud af at flygte hva'? Sagde en stemme, jeg kunne genekende
- Gå Mick
Jeg lukkede øjnene og lagde mig til at sove, selvom at jeg vidste at Mick jo var her af en grund.. jeg havde fucking meget noia påJeg prøvede at se væk og ignorere ham, men så let gik det dog ikke...
Med et kunne jeg mærke en hånd på mit ansigt, og tænkte hvor fanden er min mor.... ja hun hader mig sikkert, men hendes datter ligger på hendes gæsteværelse og er pisse paranoid og ved intet om hvad der sker... det var de tanker der kørte rundt i mit hovede før mine øjne slørrede og gik i som låger.
Jeg åbnede øjnene, i det kunne jeg se tre skygger
hvad sker der?!!!!"
"Hvad tror du"
"Fuck af Mick, hvor er jeg?, og hvorfor er jeg bundet fast til en stol"?
" Du skal bare side stille, så skal det nok gå"
"Fuck af"
"Til hvem af os" siger en stemme
"Hvem er du" spøger jeg forvirret?
"Hvem tror du svans"?
"??"
"Shelly, tænk efter al den tid, hvor du har trådt på os alle. Tror du da bare, at du slipper for det"?
"Hvem har jeg trådt på"?
"Jaja lad du bare som om du ikke ved det, jeg lover dig for at du ikke kommer til det længere.
"Hvem er du"?
"Hvem tror du"
"Aner jeg squ ikk"
"DAVID FORFANDEN!!!, David"
"Fuck dig, David"
"Hahah du kær, tror du at det såre mig?
" kæft du klam David"
..........Efter lidt stilhed og visken, gik de. Men jeg var forladt, bundet fast til stolen og jeg kunne ikke bevæge mig. Jeg begyndte at tude.
Jeg havde sygt mange tanker der kørte rundt i mit hovede og jeg var skide bange. Jeg har jo ikke gjort noget Oh god, save my ass...
________________________________________________________________________________Dette afsnit er redigeret, sådan nogenlunde fuldstændigt.
Jeg har valgt at rette hele historien da, der er gået så længe siden sidst og fordi at jeg helt klart synes at jeg var skod før.... slet ikke fordi jeg er god nu, men bedre synes jeg dog.
Håber i kan lide den :)
YOU ARE READING
different , but still similar
Teen FictionShelly, er en pige på 17 år. Hun har været meget igennem og vil nu finde et andet sted, hvor hun kan starte forfra. Shelly flytter fra Danmark til USA, hvor hun starter på College og får venner. Hendes College liv bliver vild, hvor hun bliver til de...