Aká×Cortez új bejegyzést tett közé.
Aká×Cortez: New York Bleach! Kommenteket csak franciául!⬇️
Ricsi.Pósa: De miééért?🙃🙃
Aká×Cortez: Csak😋Szenyor-Máday-Zsolt: Ne már Cortez... Így lecserélsz minket, meg a garázst? Te is Reni? Csalódtam benneket...😭😭😭
rentai_reni: Dehogy cserélünk le titeket💖
Szenyor-Máday-Zsolt: Remélem is!Viri-01: OTT EGY UNIKORNIS!!!!!!! OAN CUKI! ILYET ÉN IS AKAROK
@Ricsi.Pósa🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Robika: Hangosabban hátul nem hallják!
Ricsi.Pósa: Szólj C-nek, ez valami ámerikai dolog.
Rentai.Reni: Nyugi, majd hozunk Virágnak unikornist.Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Hallod Cortez!
Ricsi.Pósa: Ez meg ki?
Szenyor-Máday-Zsolt: A profilja alapján valami Kínai csaj...
Iphone_Macu_vok: JAPÁN! Nem kínai.
Szenyor-Máday-Zsolt: Nem is rólad van szó.
Iphone_Macu_vok: Attól még JAPÁN! Nem kínai.Szenyor-Máday-Zsolt:🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧🧧
Ricsi.Pósa: A te ismerősöd Macu?
Iphone_Macu_vok: Nem.
Ricsi.Pósa: Akkor mégis mit keres C képe alatt? Mondjuk követik egymást... Hé te lány mit akarsz Corteztől?
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: He? Csak hogy tudd, Cortezzel eléggé jóba vagyunk, így nem érzem szükségesnek meg magyarázni mit keresek itt. De ha mégis gyengeelméjűek vagytok, akkor elmondom Cortezt keresem. És nem nem ismerem ezt a Macu nevű srácot.
Aká×Cortez: Mi az?
Ricsi.Pósa: Na végre hogy itt vagy. Mond már meg hogy ez ki?!
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Sorry de ez szerintem nekem szólt és nem neked. Cortez, nagyítsd a kép jobb sarkát!
Aká×Cortez: Neeee! ez most az amit látok vagy csak káprázik a szemem?
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Nem én is látom.
Aká×Cortez: Na jóóó! Kinyirom Nate-t.
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Én is. Hogy gondolja azt hogy még csak annyit se mond hogy tetszik neki egy csaj. Áhhh. Pedig én mindig mindent elmondok neki erre mit kapok cserébe? Semmit! Mondjuk legalább Kiki mesélte hogy mi történt... Szóval én már tudom a sztorit. Mondjuk azt nem tudtam hogy ő és Nate. Mindegy érted.
Aká×Cortez: Értem én
Aká×Cortez: De várj neked Kiki mindent elmesélt?
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Aha csak az egyáltalán nem derült ki hogy Nate-ről van szó. Pedig eléggé komoly a kapcsolatuk. Mármint ha érted mire gondolok.
Aká×Cortez: Naaaaa! Ettől az információtól nagyon kivagyok borulva.
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Áh én is.
Ricsi.Pósa: Én nem akarok semmit se megzavarni de ki ez a idegesítő lány? És miről van szó?
Aká×Cortez: Egy amerikai, lényegében gyerekkori barátom. Reni is ismeri.
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Cortez húgáról meg a legjobb barátomról most derül ki hogy kavarnak...
Szatmáry_Kinga: Ezt nem tudtátok volna privátba megbeszélni?Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Amúgy mi ez a ruha ami Mili-n volt? Lol.
Aká×Cortez: Milán és a bekattant stílusa...
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Az létezik hogy a húgod kinyírta Renit? Már vagy öt perce bent vannak a ruhás szobába...
Aká×Cortez: Áhh Kiki normális. És igen Zsolti, van egy húgom 17 éves és kint él Amerikába.
Szenyor-Máday-Zsolt: Honnan tudtad hogy ezt akartam kérdezni?
Aká×Cortez: Vajon honnan?Viri-01: Olyan pingvint is kaphatok?🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Viri-01: Oan cuki❤🧡💛💚💜💖❤🧡💛💚💙💜💖❤🧡💛💚💙💜💖❤🧡💛💚💙💜💖💙💚💚💛💙🧡🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧
Lin.Trembay: WTF????
rentai_reni: Persze Virág🤗
Iam_Aisha.Higashiyama🎎: Na végre hogy meg vagy! Gyertek le a konyhába, lejöttünk Linnel kajálni.
rentai.reni: Megyünk.
CZYTASZ
Szjg Instagram (Reni New Yorkban) [SZÜNETEL]
FanfictionEgy Szent Johanna gimi utáni instagram. A történet a Reni New Yorkban című könyvemhez kapcsolódik, de anélkül is tökéletesen érthető! A Szent Johanna Gimi könyvsorozattól eltér abban hogy Corteznek itt van egy húga, és benne vannak Cortez - általam...