Byla raz dziewczyna nazywala sie ola miala 18. Lat mieszkala na wsi kolo kolobrzegu kochala sport I nagrywanie miala kasztanowe wlosy I byla szczupla I dluga, pewnego razu postanowila wyjechac na iem poniewaz I tak za tydzien sie przeprowadza do warszawy a wiec sie pakowala
Byl ranek ola wstala poszla pod prysznic I zeszla na dul do rodziny
" czesc mamo I tato I dala omum buziaka w policzek dzis sie juz wyprowadzam bede za wami tesknic bardzo "
My tez bedziemy tesknic ale bendziesz pszecierz przyjezdzac wiec niemartw sie I juz jedz bo sie spuznisz na pociag . A wiec juz czas ola opuscila dom i juz po kilku godzinach byla juz w pociagu jechala na iem I do nowego mieszkania . Juz po iemie ola byla Smutna bo niemiala okazji spotkac ukochanych youtuberuw ale trudno na koniec gdy ola szla z walizka I nagle dzwoni wlasciciel domu I muwi ze dom niestety oddal komus innemu a w tej chwili w ole prawie uderzyl samochud ,ola sie wystraszyla I upadla z auta wybiegl mezczyzna ,mial umiesniona sylwetke czarne wlosy podbiegl do niej I spytal "nic ci nie jest" dziewczyna powiedziala ze nie tylko pszepraszala go I muwila ze to jej wina I plakala ,on muwil ze szczescie nic sie niestalo I zeby nieplakala ,ona na to ze nieplacze przes to tylko bo zadzwonil facet co dziewczyna miala od niego wynajac dom i zmienil decyzje a chlopak co sie okazalo to stuu jej ulubieniec. Stuu powiedzial czyli niemasz gdzie mieszkasz ? Tak ale jakos se poradze a stuu na to ze nie ze ona moze u niego mieszkac zgodzila sie. byli juz u stuu gdy stuu zaczol nagrywac vloga a ola poszla spac.
CZYTASZ
youtuberski mętlik w głowie
Fanfictionto historia o dziewczynie która poznała mnustwo youtuberuw I co Dalej to przeczytajcie to !! Ps sorry jak gdziwnie pisze ale to na telefonie I zapominam polskiego no w holandi mieszkam