A wiec tak ola obudzila sie na kanapie pszykryta kocem obudzil ja zapach nalesnikuw z nutella gdy nagle widzi stuarta który mówi
Stuart mówi : hej zrobilem śniadanie prosze
Ola powiedziała : nie niechce robić kłopotów .
Stuu mówi : nierobisz jedz i niemarudz
Nagle dzwoni telefon
" dzień dobry czy to pani Alexandra kowalczyk " Tak to ja czy coś się stało , Tak niestety pani dom spłonął a z nim pani rodzice.Ola poplakala się i zabrała rzeczy oraz wybiegla z mieszkania a za nia Stuu. Stuu pyta co się stało Ola powiedziala wszystko i że teraz nic nie ma Stuu na to : masz mnie i dał jej buziaka w policzek i spytał idziemy do domu i później do galeri bo muszę coś załatwić .
Już są w galeri gdy przechodzą Koło sklepu Ola zauważyła piękną branzoletke , Stuu pyta : czy podoba ci się ta bransoletka , Ola mówi : niemam pieniędzy , a stuu to że Ola się bardzo mu podoba to kupił ją jej , Ola powiedziała : i tak oddam ci pieniądze . I dala stuartowi całusa w policzek, po tym. Wszystkim poszli do restauracji zjedli i Stuu kazał oli czekać aż on wruci bo jeszcze musi iść do sklepu po gre to Ola poczekala , gdy byli w domu Stuu dał oli piękną sukienke czarną Stuu powiedział idziemy na impreze . Ola ogarnęła się i gdy była gotowa wyszła cała piękną usłyszała tylko *WOooW* i poszli gdy już wypili trochę i gdy Stuu poszedł tańczyć bo dziewczyna prosiła go o to , przyszedł do Oli chłopak to był Kaiko Ola mówi : Hej Ola jestem a Kaiko na to : Hej Karol miło mi , a wiedz ola tanczyla dużo z karolem powymieniali się numerami i okazało Się że kaiko mieszka Koło Stuu , a właśnie apropo Stuu Ola niewiedziala gdzie on jest gdy nagle zauważyła jak Stuu całuje dziewczynę , poplakala się i wybiegla Stuu chciał pobiec za olą ale dziewczyna go zatrzymała. Karol pobiegł za olą gdy ją spotkał ona chciała się zabić karol ją zatrzymał Karol mówi : taka piękna dziewczyna niepowinna płakac i zabierać sobie dla kogoś życie i ją pocałował.
Myślę że spoko nawet i ps sorry za błędy. :*
Ciekawe co dalej mmmmm .... paaaa
CZYTASZ
youtuberski mętlik w głowie
Fanficto historia o dziewczynie która poznała mnustwo youtuberuw I co Dalej to przeczytajcie to !! Ps sorry jak gdziwnie pisze ale to na telefonie I zapominam polskiego no w holandi mieszkam