Save themselves

32 6 25
                                    

sorry guys exam ki wja sy likh nh pai...
sunye to...
kia apko story achi nh lgi...🙁
bta dijiye...🙄🙄
m yhi skip kr dyti hu...🥺
agr achi lgi h ...to plzz vote dijiye...share ki jiye...
r comnts krma to blkl bh mat bholye...

back to story

Ms side
Celebration for complete 400 episode...
everyone enjoyed the party....
lkin fruu chup chap ak jga betha sab ko dikh rha ha...
party enjoy karty karty himan sir (director of the show...) ny fruu ko uddass bethy dikha...
Hs: isy kia hua...(thought ) or fru ki trf chly...
ary fru....kia hua tmhn...yahn muh latka k q bety ho...dikho sab ktna enjoy kr rhy han...
Fru: kuch nahi sir...in sad mod
Hs: ary yr bolo ...dost hu main tmhra....hjikijao mt ..btao kia problem ha...ktny dino sy ajeb bartao ( behave) kr rhy ho..
Fru: just crying....
Hs: ary ary ....kia hogya...
Fru: y dikhn...y larki ...ms ki zabrdest edits bnati ha...par pechly 3 din sy gaib ha...or aj hi main news m dikha k wo kidnap ho gae...
pta nahi sar khan ho gi...(fru  julia's fan because of her edits)
Hs: ary hosla rkho ...r himmt  kam lo ....kuch nh hoga usy... Kidnapers apni dimand pori kra k usy chor dngy..relax kro...or chlo party enjoy kro...
Fru: pakka na sir...(like kid)
Hs: hain blkl...(smiled) and thinking that ..k agr waki us larki ko kuch hogya to.....ary m kia soch rha hu...nh nh kuch nh hoga...

julia'side..

A crocodile coming towards ...

A crocodile coming towards

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

and attacked....

sab dar k pchy honi lgi...
achnk ak larki ko crocodile ny apni trf khnch lia...
sab bht zdaa cikhyny lgy...

julia ny jldi sy apni shart ko utara (duble sharit )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

julia ny jldi sy apni shart ko utara (duble sharit ) ...r bag sy pins nikali ...shart ko gol mol kr k us p pins is trhn sy lga di k un ka ruk bhir ki trf ...
(like Hair with thorns)..or sth hi litter nikal k pant  main rakh lia

julia ny fat (juldi) sy bag bnd kia r phn lia... r lakri ka ak tukra bhe tor k hath main lia...r larkio ko pechy rhnay ka bol k agy agae...
crocodile ny jab dubara hamla (attack) kia...to julia ny lakri sy usy mara... u julia or crocodile k beach ak jung shror hogae...
asl main julia crocodile us ko gusa zdaa gussa dalana chati ti...tbhi usy cher rhi ti...(imagine kr lain...k kiss trhn un k bech ksy chl rha hoga).. crocodile ny juli ko kuch zakmi bhi kar dia...
ab wo gussy main juli pr hamala (attack) karny k lye muh khola to...juli n jaldiii sy apniii shart ko liter sy jala k us ki trf phnka...

pinno sy bhari or agg lgi shart jab crocodile k muh main gae to wo trp utha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

pinno sy bhari or agg lgi shart jab crocodile k muh main gae to wo trp utha...or wpsi ko mura...
julia or baki larkiyo ny thnda sans lia...sb ab beth gae...
julia ki halt kharb ho rhi ti...dikhty hi dikhty juli byhosh hogae...
...
baki larkyn bhi dar kr juli ko uthany ki koshs krny lgi...
likhn juli....no moves...
hawa un sab ko khaen or hi ly k chl pari...
achnak pani ki ki tazz lahro ny...baiko k bhi hawaaaa chiin lye...ary sab ak dosry p gir gae...
no one alive...
Everyone fainted
...
                       Mumbai side
Tofan rukhny ka nam nhi ly rha ta...tabhai bhot zdaa ho cki ti... navy officers logo ko pani sy niklnny ki koshs jari rkhy hovy ty...k achank
A officer : wo dikhye ...shyyd whan koi chiz ha...
2nd officer: shyd kse ship k tukry hain...chorye kam pe diyan dain...
everyone back to work...
kuch dar bad...
A officer ...dikhye sar wahn shyd koi insan hain...
2nd: chlye us trf chlye....
sab whn gy...or wahn sy kuch logo ko utha k ly ay....
..
...
....
......
.......
.........
kia hoga....
uffff kia julia or us ki sathi zinda rhngi...
yaaa...
kia chiz ti jis ko navy walo ny ignoe kiaaa...
or kon log ty...
jo navy k hth lgy...
...
....
.....
...

jannny k lye prhty rhye....plzzzz like kijiye or comntss kijiyeeeee
plzzz

BIgGeSt MsiAnWhere stories live. Discover now