Bugün çok sinirliydim önemli bir ihalenin dosyalarda hata çıkmıştı. Oysa ben onları defalarca kez uyarmıştım. Defalarca hata olmayacak demiştim. "bu dosya hatalı kaç defa dereceğim ben hata istemiyorum." Dedim ve dosyayı masaya vurdum. "Peki nergis hanım siz nasıl isterseniz." Olacaktı ama ben istediğim için değil öyle olmak zorunda olduğu için. Alarmım çaldı baktım çıkış saatine 20 dakika vardı. Hemen Melisi çağırdım. "Melis bana hemen çalışanları topla 5 dk. tamı tamına 5 dakika içinde herkes burada olsun."5 dakika sonra herkesi toplanmış biçimde buldum sıkıyorsa olmasın. "Evet arkadaşlar bildiğimiz gibi yarın toplantı var ve ben bu toplantıda kusur istemiyorum kesinlikle ANLAŞILDI MI?"
"EVET EFENDİM" güzel. Çıkış alarmı çaldı "Herkes dağılabilir." Dedim ve odama girdim "Vay be çıkış alarmı giriş alarmı dakiklik çok iyi." Duyduğum sese doğru döndüm Yusuf karşımdaydı. "Yusuf senin ne işin var burada?"
"Hoş buldum canım ablacığım" Hoş geldin dememiştim ben herhâlde "Soruma cevap ver" sıkıntıyla ofladı. " yarın için akşam yemeğine randevu isteyecektim de baban söyledi" ne yarın mı? Neden bana önceden haber vermiyorlardı? Yusuf aklımı okumuş gibi bana cevap verdi. "Evet yarın ama gerçi benim 1 hafta önceden söylemem lazımdı değil mi pardon?" Ona cevap vermeden hemen ajanda mı aldım ve kontrol ettim. "Saat 6 da gelirim yalnızca 2 saat"
"Peki saatlerin kraliçesi peki." dedi ve çıktı. Hızlıca eşyalarımı hazırladım ve eve geçtim duşumu alıp yemeğimi yiyip hızlıca çıktım ve yola koyuldum barın önüne geldiğimde yanımda ki lensimi ve şapkamı takıp içeriye geçtim. "Hoş geldin Gonca" başımla selamımı verdim. " salon bugün Full herkes seni bekliyor.
İçeriye geçip sahne için burada şarkı söylüyordum hazırlanmaya başladım hemen makyajımı yaptım saçımı zaten evde sprey boyayla boyamıştım beni böyle Yusuf bile tanıyamazdı
Ha bu arada sizin kafanız karıştı demi? Hemen açıklıyayım ben Nergis ama aynı zamanda gonca benim 2 hayatım var birisi biri mükemmel hayatım diğeri sadece kendim olabildiğim kusurlarımla dolu hayatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ
General FictionHayatında Kusur istemeyen bir kadın ve kimsenin dediğine aldırmayan kusurları benlik olarak gören bir adamın hikayesi Benim 2 hayatım var birisi biri nergis biri Gonca biri kusursuz mükemmel hayatım diğeri sadece kendim olabildiğim kusurlarımla dolu...