Pls help Tsukasa he in the hosplital 😭

90 2 5
                                    

𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚗𝚗𝚢 𝙵𝚛𝚒𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚆𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚕𝚊𝚗𝚍 𝚡 𝚂𝚑𝚘𝚠𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚚𝚞𝚊𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝙴𝚖𝚞 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚞𝚗𝚌𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝.

"𝙲𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚞𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗?.." - 𝚁𝚞𝚒 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚒𝚐𝚑, 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚟𝚊𝚕 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍.

"𝙸𝚝'𝚜 𝚞𝚖.. 𝚁𝙴𝙰𝙻𝙻𝚈 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝..." - 𝙴𝚖𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚝.

"𝚂𝚙𝚒𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝. 𝚆𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢. " - 𝙽𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚗𝚔𝚗𝚎𝚝𝚝𝚎.

" 𝚂𝚘 𝚞𝚑... 𝙸 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚏𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚗... 𝚁𝚘𝚋𝚞𝚡..." - 𝙴𝚖𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚏𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗.

"𝚆𝙷𝙰𝚃?!" -𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚜 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝙴𝚖𝚞 𝚐𝚊𝚜𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚞𝚗𝚒𝚘𝚗.

"𝙴𝙼𝚄. 𝚃𝙷𝙴𝚁𝙴 𝚆𝙴𝚁𝙴 𝟷𝟶𝙺. 𝙳𝙸𝙳 𝚈𝙾𝚄 𝚂𝙿𝙴𝙽𝙳 𝙰𝙻𝙻 𝙾𝙵 𝙸𝚃?! " - 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢, 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛. 𝙻𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚏𝚒𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗.

"𝚂𝚎𝚎... 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚘-"

"𝚂𝚑𝚞𝚝 𝚞𝚙, 𝙽𝚎𝚗𝚎. 𝙻𝚎𝚝 𝙴𝚖𝚞 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔." - 𝚁𝚞𝚒 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝙽𝚎𝚗𝚎, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚘𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚞𝚖𝚙 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎. 𝙺𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝙽𝚎𝚗𝚎, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝙱𝚊𝚍 𝙿𝚒𝚐𝚐𝚒𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚈𝚘𝚒𝚖𝚒𝚢𝚊𝙶𝚊𝚖𝚎𝚛𝟺𝟸𝟶.

𝙴𝚖𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚎𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝙿𝚎𝚐𝚊𝚜𝚞𝚜 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚐𝚊𝚣𝚎. "𝚈-𝚢𝚎𝚜... 𝚈𝚘𝚞... 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚍𝚒𝚘𝚝, 𝚑𝚞𝚑?!" 𝙴𝚖𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊, 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚜𝚖𝚞𝚐 𝚐𝚛𝚒𝚗.

"𝙽𝚘, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚋 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑! 𝚆𝚎 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚏𝚏𝚘𝚛𝚍 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞!" - 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚐𝚒𝚛𝚕, 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢.

"𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊, 𝚌-𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘-"
"𝙽𝚘𝚝 𝚗𝚘𝚠, 𝚋𝚊𝚋𝚎. 𝙻𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜. " - 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚁𝚞𝚒, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎𝚗𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍.

𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙴𝚖𝚞 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚋𝚕𝚘𝚡 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚝𝚌𝚑-𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛. "𝙴𝚖𝚞. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚑𝚘𝚒 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞." - 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚒𝚗 𝚊 𝚖𝚎𝚗𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚗𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙽𝚎𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚘𝚌𝚌𝚞𝚙𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚁𝚞𝚒 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠𝚜 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚊𝚕𝚎𝚍 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚗𝚜𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢.

"𝚆𝙰. 𝙷𝙰. 𝙷𝙰. 𝙱𝙸𝙰𝚃𝙲𝙷." - 𝙴𝚖𝚞 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚌𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚑𝚞𝚐𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚗𝚘𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚗 𝚃𝚜𝚞𝚔𝚊𝚜𝚊 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎𝚛𝚌𝚢.

How tsukasa ended up in the hospitalWhere stories live. Discover now