TANITIMA BENZER BİR BÖLÜM

172 25 352
                                    

Bu kitabı kime yazdığımı bence şu an herkes biliyor. Çok zor bir soru değil bence. Şimdi ben hâlâ T&R'ye yazmadım ama bunu onun bir affı olarak kabul edin.

Evin içindeki bunaltıcı havadan sıkılmıştım  o yüzden camı açıp dışarıyı izlemeye karar vermiştim ki annemin "çay koy" diye bağırmasından dolayı mutfağa gittim.

Tamam artık işim bitmişti diye düşünürken sanırım nazar değip annem yine bana seslendi. "Bulaşık makinesini yerleştirmeyi unutma." Derin bir nefes alıp tekrardan mutfağa doğru adım attım. Kulaklarıma klişe türk dizilerindeki replikler çalındı.

İşlerimi bitirir bitirmez daha doğrusu ev işlerini annemin gözüne girene kadar yaptıktan sonra ,yani bu da imkansız gibi bir şey, watty'e girip biraz kurgu okumaya karar vermiştim. Camı açtığımda duyulacak o rahatlatıcı yağmur sesi ve dışarıdaki bulutların belirsizliği eşliğinde hikaye okumak çok rahatlatıyordu.

Kendimi karakterlerin yerine koyup onların sürdüğü yaşantıyı sürüyormuş gibi hissetmek günlük rutinime girmişti. Kendim de yazıyordum ama insanın kendi yazdıkları aynı hissi vermiyor. Yani benim için öyleydi. Bu düşüncelerle bulaşık makinesini boşaltmıştım.

Kendimi yatağa attım koşar adımlarla. Beş altı saniye dinlendikten sonra hayalimi ,Johnny ile tanışmak dışında olan küçük hayallerden birini işte, gerçekleştirmek için camı açtım. Açar açmaz dışarıdan gelen o ıslak toprak kokusu ve yağmurun kokusu burnuma ilişti.

Şarjda olan telefonumu alıp tekrar camın yanına sindim. Yatağımın hemen yanında olduğu için hatta neredeyse duvara sıfır olduğundan yatakta otururken camdan dışarıyı izleyebiliyordum. Kapıma sırtımı dönüyordum ama bir şey olmaz.

Telefonumun tuş kilidini açıp ilk instagrama girdim, ne de olsa bir şey kaçırmak istemezdim, Johnny'nin yeni gönderi atmasıyla hafiften üzüldüm. Onun gönderi atması asla beni üzmezdi , Amber'le barıştığını yazdığı bir post hariç o da imkansız olduğundan geçebiliriz, ama üzüntümün sebebi başkaydı. Konser için Türkiye'ye geleceğini öğrenmemden dolayı olmuştu. Normal şartlarda çok sevinebilirdim ama malumumuz Türkiye şartları. Onu görememek üzmüştü. Daha bir çok ülkeye gidecekti burada da dinlenecekti, hızlı yaptığım araştırma sonucu.

"Bazı şeyler çok farklı olabilirdi Johnny; sen, senin için canını verebilecek bir kadınla çıkıyor olabilirdin, ben de hayatımın aşkına kavuşmuş olabilirdim." Diye iç geçirdim.

Her şey yoruyordu artık ama beni her daim güçlü tutan sevdiğim adam vardı ,beni tanımasa bile.

Bu tanıtım bölümü olarak düşünün acele ile yazdım.

_Binsan_ SÜRPRİZ! nasıl buldun sürprizimi?

Hiç beklemezdin bence benden Johnny kurgusu. Kurgu sayılır mı bilemiyorum gidişata göre çıkıp çıkmayacaklarına karar vericem. Kendisi ile aranda yaş farkı BİRAZCIK fazla.

Ona bir el atarım belki. Ben şahsen kendimden Johnny kurgusu beklemezdim.

Genel olarak bütün birtanecik okuyucularım siz ne düşünüyorsunuz tanıtım hakkında?

Ve genel olarak NASILSINIZ?

Sizi çok seviyorum <3

ÖPÜLDÜNÜZ

SERENDIPITY | JOHNNY DEPPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin