1

100 1 0
                                    

Can sıkıntısından içim çıkmıştı artık bi şeyler yapmalıydık. Selin'e döndüm "canım sıkıldı göbüşümden patlayacağım birazdan" dedim gülmekle yetindi "aynen Selin" "ne ya" " laf konuşuyoruz burda" "banane" "öf" demekle yetindim ne diyim amına koyim. Mutfaktan bi ses geldi "MESELA ŞARKIYI KAYDEDEBİLİRSİN ARTIK" Ebrar'ın sesiydi "HAYIR" diye karşılık verdim. Şarkı içime sinmemişti Ebrar stüdyo olarak kullandığımız odaya girdi ve L koltuğun L tarafına oturdu "neden hayır İlayda" "içime sinmedi" Selin'in telefonu çaldı "alo" " iyiyim canım sen nasılsın" "evet ya sorma bizim de canımız sıkılıyo" "Ebrarla İlayda" adımın geçtiğini duyunca Selin'e dönd Ebrar da ona bakıyordu "stüdyodayız gel istersen" " Fatihle Ardayı da özledim hem" "tamam canım görüşürüz". "Anlat" dedi Ebrar Selin mutlu gözüküyordu cevap vermek için dudaklarını araladı "arkadaşım Ufuk size sormadan çağırdım ama kusura bakmadınız dimi" dedi mahçup bi şekilde. "Bakıtık aslında trip amaçlı kalkıp giderdim ama çocuğun ismini beğendim o yüzden kalıcam" bahane yerimden kalkacak halim yoktu. "Eveeeeet" dedi Ebrar "mağdem İlayda Hanım şarkı kaydetmiyor ben edeyim" biraz durdu "ben girince kaydı açar mısın?" Diye soru yöneltti bana "bakarız" dedim gülerek. Ebrar mikrofonun başına geçti ben tam kaydı başlatscakken tapı çaldı. Bu kadar hızlı nasıl gelebildiniz mubarek " ben bakarım" diyip kayıt masasından kalkım kapıya doğru yürürken Ebrar "BU KADAR HIZLI GELECEK NE VARDI KAYIT BİTİNCE GELSELERDİ" Diye çıkıştı seline ben kapının önünden kıkırdamakla yetindim kapının kolu çektim umarım duymamışlardır diye içimden dua ederken gözlerimin önüne gelen bi çift yeşil göze sadece sessizce "hassiktir" diyebilmiştim.

BİZ - ŞEHİNŞAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin