6

28 0 0
                                    

"Yani durum bu biletimi aldım gece yola çıkacağım " Ebrar derin bir nefes alıp konuştu " Ufuk'tan hoşlandığını bilmesem biraz olsun anlayışla karşılardım ama mantığa sığmayan davranışlar sergiliyorsun İlayda " durdu Sesini biraz daha yükseltti " Yani bu yaptığın kaçmak ve neden kaçtığını hiç anlamıyorum " Durdu " Adam da seni seviyor işte neden ısrarcısın bu kadar bi mantık oturtamıyorum yaptıklarına " biraz daha durdu " AYRICA GİTMEK NE DEMEK ? " Bir anda yükselmişti . Haklıydı mantıklı davranmıyordum . Sadece Ufuk ve kendim için en doğrusunu yapmaya çalışıyordum . " Haklısın ama yapabileceğim bu"

" İlayda Ufuk'la konuşup onu sevdiğini söylemek zor değil hem onun da hislerini biliyorsun artık " " Hisler her zaman yetmiyor " " Neden korkuyorsun İlayda ? " " Koktuğum bi şey yok " " Neden kaçıyorsun o zaman ? " " Fikrim değişmeyecek Ebrar istediğin kadar yargılayabilirsin beni " " Yargılamıyorum İlayda anlamaya çalışıyorum sadece " Ebrarın gitme vakti gelmişti . Konuyu değiştirip kibarca evden kovdum . " Benim valizleri bitirmem gerekli " " Sen bilirsin ne istiyorsan onu yap ama bi sorum daha var" "Dinliyorum"
" İşi nasıl yapacaksın " " Evdeki ekipmanları da alıcam " " Onu biliyorum klipler falan burdakiyle aynı olmaz ki burda elinin altında her şey " " Her şey hallolur ya orda yönetmen yok mu sanki veririm parasını kurar ekibini çeker " " Gidiyorum ben " Ayaklandı ve kapıya yöneldi tavrım onu kızdırmıştı . Peşinden gittim yolcu etmek için kapıyı açarken " Bütün eşyaları almayacağım arada gidip gelirim buraya " " Nereye gittiğini söylemeyecek misin ? " " Şimdilik bilmesen daha iyi "

" Fatih'e selam söyle " giderken bi anda durdu arkasını döndü ve parnağını bana doğru sallayarak tehtit edercesine konuştu " Nişanıma , kınama ya da düğünüme gelmezsen gerekirse Türkiye'deki bütün şehirleri , caddeleri , sokakları , mahalleleri teker teker dolaşırım ve seni bulup kendi ellerimle öldürürüm " " Gelmezsem en adi şerefsizim " " Öylesin zaten daha inandırıcı bi şey söyle " dedi gülerek ben de gülmüştüm . Vedalaştıktan sonra yanımda götüreceğim eşyaları valize tıkmaya başlamıştım . Gitmek istemiyordum ama zorunda hissediyorum kendimi .

*****

Sahilde bi kayanın üstüne oturmuş denize bakıyordum sadece . Gözükmüyordu hava karmıştı . Uçağım saat 1'deydi içimden bi ses gitmemem gerektiğini söylüyordu . Gerçi benim gecenin kaç olduğuna dair en ufak bir fikrim bile yok . Yanıma oturan bedenle gözlerimi sağ tarafıma çevirdim . Berk . " Berk abi " dedim şaşkınca bu saatte burda ne yapıyordu ? " Sadece üzgün olduğunda abi diyosun bize " senin geldiği yöne baktım Berk'in arkasında Heja belirdi bi anda kayalıklara çıkmıştı . " Neden üzgünsün ? " Başka bi ses kime ait olduğunu tabii ki biliyordum . Batuhan ama Berk'in ya da Heja'nın arkasından değil benim yanımdan gelmişti kayalığa. Berk ve Batuhan yanıma otururken Heja neden ayakta durduğuna anlam verememiş gibiydi ve sonunda oturdu arkama oturmuştu . Yüzünü görebilmek adına denize arkamı döndüm . Berk ve Batuhan'da pozisyonlarını güncelledi ve üçu birden anlamsız şekilde bana bakıyordu . " NE ? " Sesim biraz yüksek çıkmıştı ama bana alışmışlardı artık . " Anlat " dedi Berk yüzüme anlamsız sekilde bakmaya devam ederken " neyi abi ? " " Gecenin bu saatinde neden burda olduğunu " gece mi dedi ? Aceleyle elimi çantama attım ve telefonumu çıkardım saat 22.56'yı gösteriyordu . " Ne gecesi ya saat 11 " dalga geçerek ve gülerek söylediğim şeye eşlik ederek onlar da gülmeye başladı . Ardından Heja cebinden telefonunu çıkardı ve bana döndürdü . " İlayda saat gecenin 3'ü " ne " NE " dedim şaşkınlıkla ne 3'ü ya umarim yanlış saattir . " Evet bak " dedi Batuhan cebinden çıkardığı telefon ekranını Heja gibi bana çevirirken . " Ananı sikim ya " umutsuzca küfür çıkmıştı ağzımdan tutmak için çok geçti . " Kusura bakmayın ağzımdan kaçtı " dedim üzgünce . Ne kadar arkadaş gibi takılsak da yaşça benden büyüklerdi dikkat etmeye çalışıyordum yanlarında . " Noldu geç mi kaldın bi yere ? " Diye sordu Berk " evet uçağıma " " konserin mi vardı hallederiz uçağı ne zaman konser ?"
" Napıyosunuz gençleer " sesin geldiği yöne döndük hepimiz . Can Şamil ve Gökdeniz gelmişti . Bilader rapçi kampı mi burası ? Neden herkes burda ? Can'ın ' napıyosunuz gençleer ' sorusuna Batuhan cevap vermişti . " Sonunda gelebildiniz " haberleşmişler demek ki . Can ve Gökdeniz kayalığa yanımıza çıkarken Şamil telefonu çaldığı için biraz uzaklaşmıştı . " Erken bile geldik " dedi Gökdeniz " kanka zaten Kadıköy'de değilmiydiniz ? " Diye sordu Heja . Gökdeniz " bi grup fan diyelim kanka " " canavar gibi bazıları " dedim sohbete katılarak . Gülüşmeye başladığımızda Şamil koşarak yanımıza geldi . Kayalığa çıkmadan aşağıdan seslendi " Ufuk'u nezarete almışlar " " NE " diyebilmiştim sadece . Arkadaş nedir bu adamın çektiği ? Hepimiz ayaklandık " ben arabayla geldim hangi karakoldaymış ? " Diye sordum Şamil'e arabama doğru koşar adımlarla giderken " burdaki " diye yanıtladı Şamil . Arabaya ulaştıştık . Ben şöför koltuğuna otururken Can da yanıma oturdu diğerleri arka tarafa doluşurken çok komik gözüküyorlardı ama buna gülemeyecek kadar bozuktu morelim . Uçağı kaçırmamın sebebi buymuş demek ki . Arabayi çalıştırdım ve sürmeye başladım . Geldiğimiz de kapıda Arka ve Selin vardı . Onlara doğru koşarken telefonum çaldı . Hızlıca çantamdan çıkartıp kim olduğuna bakmadan açtım " efendim " " Ufuk nezarete alınmış " Ebrar'dı bu " karakoldayız " dedim ve telefonu yüzüne kapattım bizimkilerin yanına koştum tekrardan mesafe var sayılmazdı zaten .

" Neden ? " Diye sordum Arda'ya hemen " konser mekanının çıkışında aldılar biz de bilmiyoruz " diye yanıtladı . ***** Sabah olmuştu Ufuk'un nezaretten çıkmasını bekliyorduk . Karakolda sabahlamıştık hepimiz . Ebrar birden ayaklandı biz de ayaklandık ve onun baktığı yöne bakmaya başladık . Ufuk gelmişti . " Neden almışlar yine ? " Diye sordu Ebrar . O benim repliğim amk . " Bi andaval şikayet etmiş " diye karşılık verdi Ufuk Ebrar'a . Can ağzını açmış bi şey diyecekken Ufuk " eve gitsek ben bi uyusam sonra bi ifade daha versem size olur mu ? Çok yoruldum uyuyamadım da zaten bütün gece " Herkes olaylayıp etrafa dağılmışken Ufuk kolumu tuttu yavaşça ona döndüğümde kulağıma eğilin " seninle uyuyabilir miyim?" diye sordu . Canıma minnet aslam parçası ama kabul edemem " Ufuk- " sözümü kesti " lütfen " " peki " daha fazla yormak istemiyordum onu . " Gelmiyor musunuz ? " Fatih'in deslenmesiyle yürümeye başladık tekrar . Fatih arabayla gelmişti dün Can ve Heja gidip arabalarını almışlardı yani kimseyi birakmak zorunda kalmamıstık ve arabalara doluşup evlere dağılmıştık . Ufuk benimde gelmişti doğal olarak Ufuk'un evindeydik kendi evinde uyumak istemişti . Hiç vakit kaybetmeden uyumuştuk çünkü ikimiz de çok yorgunduk .









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZ - ŞEHİNŞAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin