sixth

306 25 16
                                    

---


"Taehyung, hastaneye gitmemiz gerek. Hadi o odadan çık artık."

"2 dakika sonra hyung."

Namjoon hyung dediğimden sonra beni yalnız bırakmıştı. Penceremden dışarıyı izliyordum, ilaç vaktim gelmişti yine. Kendimi hazır hissettiğimde odadan çıkmış, aşqğı kata inmiştim.

Seokjin hyung ve Namjoon hyung hastaneye benimle birlikte geleceklerdi. Hoseok hyung ise öğlen acil bir işi olduğunu söylemiş, gitmişti.

Arabayla birlikte hastaneye gitmiştik. Namjoon ve Seokjin hyung dışarıda beni bekleyeceklerini söylemişlerdi. Cesaretimi toplayıp doktorun odasına girmiştim.

"Hoşgeldiniz Bay Kim, lütfen şöyle oturun."

"Hoşbuldum Doktor."

"Tahlilleriniz çıktı, şu anlık kötü bir sonuç yok fakat ilaçları düzenli almanız lazım, atlarsanız bu ciddi sorunlara yol açabilir."

"Anladım."

"Ayrıca sizin için bir psikiyatris ile konuştum, pazartesi gidebilirsiniz."

"Pekâla, teşekkürler."

"Hemşire birazdan gelir ve iğnenizi yapar. Bu arada sormak istediğim bir şey var Bay Kim."

"Lütfen bana Taehyung diyin."

"Peki, Taehyung uzun ilişkinin bittiğini duydum, doğru mu?"

Sorulan soruyla gerilmiştim, uzun ilişkim diye bir şey yoktu.

"Pek öyle sayılmaz ama evet denebilir sanırım."

"Anladım, böyle şeyler için kendinizi yıpratmayın lütfen. Bu hastalık stresle ve üzüntüyle halledilebilecek bir şey değil maalesef."

"Denerim doktor."

Kısa bir süre sonra içeriye hemşire girince benim için can yakan bu konuşmadan kurtulmuştum. Yine acı içinde iğnemi yaltırmış, eve gitmiştim.

Her zaman yaptığım gibi odama girmiş, müzik çalarımdan güzel bir şarkı açmıştım. Bugün sonbahardayım.

Yatağıma uzanmış, sadece rahatlamaya çalışırken aşağıdan seslerin gelmesiyle birlikte kulaklığımı komidine koymuş, kapıyı açmıştım.

"Hoseok! Söyleyemeyiz, yeterince üzgün ve paramparça zaten. Taehyung bunu öğrendiğinde ne olacağını en iyi sen biliyorsun!"

"Sonradan öğrenince ya bizimle arası kötüleşirse? Şimdi söylemek en iyi çözüm bence."

"İkinizde susun artık, duyarsa daha kötü olacak!"

"Neyi duyarsam kötü olacak?"

"Taehyung...?"

"Söyleyin, çabuk!"

Birbirlerine kaş göz yaparken iyice sinirlenmeye başlıyordum. Bir şey sakladıkları apaçık ortadaydı ve hâlâ susuyorlardı.

"Size bir şey söyledim!"

"Taehyung-"

"Hyung! Lütfen, söyleyin artık."

"Taehyung, Jungkook tatildeyken kayalıklardan düşmüş, ve maalesef kurtaramamışlar."

Jeon Jungkook, senin koca bir aptal olduğunu söylemiştim.

Jeon Jungkook, senin koca bir aptal olduğunu söylemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
































deceived hearts | tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin