---
Her okuduğunda Taehyung'un canını yakan günlüğü
Bugün 14 Eylül, ilk çıkmaya başladığımız tarih Jeongguk. Senin bana açıldığın, benim ise aptallık yaptığım o gün. Bana yalvarırken gerçek duyguların sanmıştım Jeongguk, yanılmışım.
İnsan birini ne kadar uzun süre sevebilir, onu soruyorum kendime her gün. 60 ay, 260 hafta ve 1826 gün Jeongguk. Nazende sevgilim, bu kadar benim sevgim.
Sevgilim diyemem artık, sevdiğim diyebilirim sanırım. Kalbimde her an bir sıkıntı Jeongguk. Seni göremediğim o kadar ay geçti, hâlâ özlemin bir buruk hüzün kalbimde.
Her zaman ne yaptığını düşünürüm Jeongguk, nasıl hissettiğini, pişman oldun mu onu düşünüyorum Jeongguk. Bana fazla acı, keder ve hüzün verdin Jeongguk ama hâlâ elimi tuttuğun o ilk gün aklımda sevdiğim.
Ah canım sevdiğim, bilsen şu yaşadıklarımı. Her gün acı içinde öldüğümü, ilaçlar yüzünden zayıflamış benliğimi. Öğrensen üzülür müsün Jeongguk? Kendimi 2 yıldır belki de içinde bana karşı ufak bir sevgi beslemişsindir diye kandırdım, fakat o gün söylediğin cümle hâlâ can yakar Jeongguk, çok can yakar.
Bu hayatta en çok güvendiğim sendin Jeongguk, ve o güveni bana yedirdiğin için teşekkürler.
Hoseok hyung yanımda hep, senin yüzünden o da pişmanlık çekiyor. Bunu bana uzun zaman söylemediği için.
Benden sonra en çok kırılan Yoongi hyung Jeongguk. Sizn o aptal zevkiniz için kendinden vazgeçti Jeongguk. Yoongi hyung, geçen hafta intihar etti. Sizin zevkleriniz, iki insanın hayatını ve duygularını yıktı Jeongguk. Zevkleriniz, hayat çaldı.
Annemin mezarına gittim geçen gün, lavanta almıştım en çok sevdiğinden. Sende seversin lavanta, Jimin söylemişti. Hatta hâlâ eski evinin önüne lavanta bırakırım Jeongguk, kokun hâla o evde ama lavanta bastırıyor onu.
Söyle, buldun mu aradığın aşkı? Yoksa yalnız misın sen yine?
bu ficteki jungodan nefret ediyorum amk jiminden de neyse gercek hayatta seviyom tabi ki
HATTA BUGUN GELEN O FOTO NEYDI JUNGO AY KENDIMDEN GECTIM
neuse
yoongi askim bebegim
en cokta ona kiydilar yazik bebegime
ve ben surekli sarki alintisi yaziyom cunku ficle cok uygun ozellikle tek basina yani
ve yorum atin yoksa yazasim gelmiyo amk
tamam askolar gorusuruuuuz optum sizi iyi geceler💞💞💞💞💞💞💞💞💜💜💜💓💓💓💓💓🦄🦄🦄💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deceived hearts | tk ✓
Fiksi Penggemarjeon jungkook? his name is sickening!! (in a way) -angst