Alone again || 2.bölüm

18 4 1
                                    


Hafta sonu

"söz vermişti.." Felix dış kapının iç tarafına yaslanmıştı ve hyunjini bekliyordu.Gelmeyeceğine emindi ama kendini gelecek diye avutuyordu.

Saate baktı, saat 02.24'tü,hıçkırdı ve kaç saat burda oturup ağladığını düşündü.Ardından aklına gelen düşünceyle ayaklanmış ve banyodaki boy aynasından kendine baktı ve kusur bulmaya calıştı kendinde.

Felix güzeldi,bütün erkeklerden hatta kızlardan daha güzeldi Felix.İnce beli,süt beyazı teni,kırmızı ve pembe tonlarındaki dudakları,pürüsüz cildi ve sarı uzun saclarıyla herkesi kendine hayran bırakırdı.

Eskiden,lise zamanlarında Hyunjin ona hayran olmuştu.Onun güzeliğine ve temiz kalbine aşık olmuştu.Her şey iyi ilerliyordu,evlendiler ve mutlulardı.Lakin her aşk hikayesi mutlu sonla bitmezmiş,bunun en güzel örneği Hyunjin ve Felixti. Her şey mükemmel ilerliyorken Hyunjinin aşkı soğumuştu.Eskisi kadar Felixle ilgilenmiyordu.Eskisi kadar mutlu etmiyordu Felixi.Eski kadar şafkatli ve aşk dolu bakmıyordu.

Felix aldatıldığını ilk geceden anlamıştı.Hyunjin eve geldiğinde ona sarılmıştı,eşi artık ona kokmuyordu. Felix anlamıştı ilk seferde anlamıştı aldatıldığını. Hyunjinin ona artık dokunmamaya başladığında anlamıştı.Felixin eşi artık ona ait değildi,Hyunjinin bedeni pisti artık aynı duyguları gibi.

Felix sorunu hep kendinde aramıştı.Belki yeterince güzel değildi yada cekici değildi.Bedeni artık güzel değildi belki.Ama Felix bununda yanlış olduğunu biliyordu.

Felix yorulmuştu,konuşmaktan değil,susmaktan. Yaşamaktan değil,yaşamamaktan yorulmuştu.

Gözleri tekrar dolarken yatak odalarına ilerledi. Yatağa uzandı ve aklına dolan anlarla tekrar ağlamaya başladı.

Felix o gece penceresi acık,buz gibi yatakta yine tek başına ağlayarak uymuştu.

beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın 5-10 oy bekliyorum en azındna

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

liar || Hyunlix ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin