Pretty girl Lalisa Manoban || 1.bölüm

33 3 5
                                    


Hyunjin ünlü bir modeldi.Herkes onu tanırdı ve severdi.Oda beraber yaşadığı,biricik sevgilisini Felixi severdi.En azındam öyle söylüyordu.Gözleri öyle bakmıyordu,Felix ise bu anlamayacak kadar aşık veya salaktı.

Felix her zaman  Hyunjine güvenirdi.Yalanlarını ezberlemişti ama ayrılamıyordu yalancısından.

Şimdiyse Hyunjin 'arkadaşlarıyla' beraber kahve içmeye gidiyordu.Felix biliyordu kiminle görüşeceğini.

Lalisa Manoban,dünyalar güzeli iş ortağı.Mükemmel vücuduyla,güzel yüzüyle herkesi kendisine çekerdi.Hyunjin'de dahil.

Şimdiyse Felix Hyunjinin kravatını düzeltiyordu. Gideceği kadına iyi gözükmek istiyordu belli ki.

"saat kaç gibi gelirsin bu gece sevgilim" Sordu Felix meraklı,bi o kadarda titrek bir ses tonuyla.

"gece gelmem arkadaşlarla takılırız,ayrıca iş hakkında da konuşacaz" Hyunjin soğuk ve sert sesiyle söylediği şeye karşılık Felix yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi.

"yine mi ?" Felix bıkınlıkla sorduğunda Hyunjin yüzünü elleri arasına almıştı ve gözlerine baktı.

Felix ise bir şey söylememiş ve aklındaki düşünceyle ağlamak istiyordu.Yüzünü tutan ellerin 1-2 saat sonra başkasının vücudunda dolaşacağı gerçeği kalbini acıtıyordu.

"özür dilerim bebeğim.Bu hafta sonu  birlikte olucaz söz,hem hasret gideririz,hmm?"

Felix kafasını salladı.Ardından ise Hyunjin öpücük göndererek kapıdan cıktı.Arkasından bıraktığı yıkılmış adamı umursamadı.

(lalisa askımın antisi değilim sadexe en cekici ve güzel bulduğum kişi o)

liar || Hyunlix ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin