hayatimin donum noktasi😗

19 2 0
                                    

bilinmeyen joseph💗💗🍌

aciyorum gozumu yine ayni gunlere. hayatimda aksiyon aciyorum diyemem ama bir seylerde tuhaf gitse fena olmaz yani. bu arada ben eşif!, hayatini butun gun josephi bekleyerek gecirircek eşif..

uyanip odamdaki banyoda dislerimi fircaladiktan sonra asagi kahvaltıya inicektim kosedeki tokayi gorup rastgele salas bir topuz yaptim ve merdivenleri inmeye basladim. sesler geliyordu. annemin "ben kizimi kimseye vermem" dediğini duydum sanki, ardından babamin sesi duyuldu

"sessiz ol dedim sana duyucak"
"duysun zaten duymayacak mi ogrenmeyecek mi eni-"
 
birden dinlemeyi birakip iceri dalmamla ikiside sustular.

"neyi duymicak miyim?"

babamla annem arasinda bir bakisma gecti ve babam yanima ilerledi ardinda yanimdan siyrilip "odama gel" dedi.
ardından odaya cikarken cok kibirli gozukuyodu klasik babam diye dusunup devam ettim odaya girdigimizfe kapiyi gosterdi kapatip koltuga oturdum.

"lafimi kesmeden dinlemeni istiyorum eşif"  dediğinde direkt kafam salladım ve devam etti.
"sirket olarak baya zor gunlerden geciyoruz batmaya dogru geldik bir ihale var onun icin cabaliyoruz su anda, ama genel durum cok kotuye gidiyor iflasin esigindeyiz, esigindeydik."

"fakir mi oluyoruz baba"  dedim gulerek. sonra kendi kendime "yok daha neler" diye mirildandim. babamin bakislari gorunce susup devam etmesini bekledim.

"bunu sen degsitiribeilrisin eşif"  duraksadim.
"bir sirket var yardim edebilecek baya buyuk bir sirket ve aile olarak calisiyorlar fakat bir sorun var ki ortaklarida sadece kan bagi yoluyla guveniyolar"

ona bos bos baktigimda devam etti.

"senden o ailenin suanki tek soyu devam ettirecek kisisiyle evlenmeni istiyorum."

hisimla ayaga kalktim. ne saniyorlardi o cocukla evlenicehimi mi cidden. saka mi.

"ne saclamiyosunuz siz asagi da tartistiginiz sey bu muydu" kahkaha attim. " benim hayatim daha ne kadar karar vericeksiniz"

"eşif yerine otur sana sorulmadı kararin. karar coktan alindi cocuk asagi da bile suan seni alivak ve konusu halledin. sakin sacma salak davranayim deme!"

bir an oturdum. nefes aldim. dusundum. aile benim elimdeydi. ve sinsice gulumseyip babam a dondum.

" bir sartla"
"bende sirkette pay istiyorum"

babam direkt kabul etti. bunu beklmeyiodum.

asagi dogru inmeye basladim, ama bir anda duygu karmasasinin ortasında basim dondu. en son hatirladigim annemin bana dogru "cocuk gitti" diye mirildanarak gelmesiydi. ha!  bide cebimdeki telefonun titreme sesi

bilinmeyen joseph💗💗🍌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin