mezar basinda sahil yolunda

7 2 11
                                    

sabah erkenden kalkıp ayseyle kahvaltıya cikmak cok kotu bir fikir gibiydi

tabi bana göre degşk

ayseyle gıre

sabahtan beri Joseph in bana yazfiklarinş ona zorla okutup tepki bekliyordum o ise " iyy" "öğğ" "yumask g" gibi tepkiler veriyırdu

en son vazgeçip kahvaltıya odaklandiktan sonra aysenin telefonundan bildirim ötmeye basladi.

gozumu ucuyla telefona egilivekyim ki ayse telefonu birden ters cevirdi ve lafi degistirmeye balasaid

"HANİ SENİN BU MAYMUN NERFE KİVİTCİK PEZRVENK NERD EO GELSİN BASİMFAN ALSİN SENİ YETER YA BİR VİR VİR YETO"

"NE BAGİRİYON YA FARK ETMEMEMM İCİN YAPİTOSUN SNAKİ BİKMŞYOZ"

"NE FARK ETMESİ"

"eşi-"

"SUS"

"SEN SUS KEZBAN ENİSTENE HAYİRDİR"

"of tm yeter sege hadi bak musmula gelmis zaten"

"musmula ben miyim ayse cok kiriyosun beni"

"agla oc"

telefon calmaya baslaiynca aysenin telefonunu calip aldim ve ceyin aradigini görmek beni hayal kirikligina suryukledi.

"alo"

"he"

"ayse neredesin stara gidelim mi"

"öncelikle ben elif ve bensiz stara naisl gidersiniz"

"sanki o kopegi birkaio gelicen"

"kopek ayse mi"

"anan"

"ayip"

"siz beni kahvaltıya cagiridniz mi hem hı hani zeyi cagiridniz mi hi hi hı cvp"

"taam uzatma"

"aferin adam ol simdi ayseyi ver"

ayseyle uzattim ve telefonu aldigi anda "gelemem" diyip kapatti.
buyuk ihtimal cey anasina avradina sovuyo.

aysenin yaninda kalktiktan sonra josephlere gittik. tek yasiyordu ailesi ile ayriydi fakat baglari gucluydu.

eve giridigmiz anda elimden tutup odaya cikartti ve kapiyi kilitleyşp
"kacamazsin fare" dedi.

ustume ziplamadiyla tarafa fıstık ve ben kahkaha attigim yerde yanagimi koparmaya basladi.

"jos-"

"neeilioloigufğiyo"

"dur" derken yanagimi yalamadiyls gidiklandim ve onu itip gotunu cimdikledim.

"gidiklandim salak"

"öyle mi"

"öyle tabi"

"o zamaaan"

ayaga kalkti ve yan cekmeciyi acti agir bir cekimde su silahini havaya kaldirdigi anda ciglik atip yastigi kaptigim gibi rastgele sallamaya basladim.

suyu sıkmaya basladiginfa hersey icin cok gecti. ustum sirilsiklam ve beyaz kazagim aciklasmis sutyenim gozukmete baslamisti.

birden gozu uzerine kayşnca firdat yakalayıp su silahini elinden aldigim gibi elimi kazaginin ivine sokup alttan sikmaya basladim ve o da kahkaha atmaya basladi bir an gulusune falip boslaninca uzerime cikip dudagima yapisyi. dudaklari hixlanmaya basladikca bende karsilik vermeye basladim ve o dudagimş cekistirerek ismsrmaya basladi.

dili dudagimş surtununce agzimi actim ve dili iceriyi talan etmeye basladi dilini ust damagima surtunce hem uroererek hemde zevk alarak inledim ve bu onu guldurdu bende siritmaya baslaiynca dislerimş ıptu birden ve ben kikirfamaya baslarken o gozume baka baka boyun bosluguma dilini surttu fudaklarimi isirirken inlememeye calsiypırudm ama o snaki bunu sitiyormus gibi dilini oraya degdirip geri cekmeye basladi.

"sesin cikmiyo hemstir ne o dudakların kanasin mi istiyorsun"

cevap vermeden vucudumu hafife havaya kaldirdşm

"dudakların kanarss bunu ocunu senden alirim fare"

"bakim nasil aliyosun"

dislerini kazaginin ustunden gogsumde hissedince birden inledim ve karnim iyice ivine cekildi o gulerken ben  sadece ona bakiyorudm ve tam o sirada kapinin arkasından bir kadin sesi duyudkyd

"Joseph"

bilinmeyen joseph💗💗🍌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin