KARSİMDA
RESMEN
JOSEPH VARDİ
EVWT EVWT O
KAFAYİ YEMEDİYSEM TABİkendimi toparlayıp masaya otur amin uzerinden 5 dk falan gecmsiti tek sorun joseph karsimda tikinirken ben onu agzimda salyalarla izliyodum
"bana bakmayi kesip konussan yada yemek yesen olmedigini kanitlayacak bir eylem goster"
salak gibi kolumu cimdiklemeye basladim.
gulmeye basladi.
allajim geliyorum.
carpilicaö."olmemissin"
"sanaoluyorıımmölkmm"
ne dediğimi anlayip u ya donunce bana malmisim gibi bakti.
misim i da cikartabilriiz."kisa kesicem ne olduğunu biliyosun zaten evlilik tamamen babanin seni kullanmasi amacli ben kabulum hic bir sikintim yok ama sen emin misin"
evlilik diyor.
evlilik goruyorum."bana asik olduğunu anlamisitm zaten"
"tam tersi gibi duruyo"
"ne"
"bence bana siksin"
(burada a koymamisim diye iki bcuuk saat anşrdçm sizde anirin diye koymaya gerek yok🥰)
"zaten"
"islemler baslicak o zaman?"
"ben hallederim dugun bu ben yaparim islemleri cok guzel olur hem evleniyoruz sobucta ne yani yalan mi kizlarla hallederiz hangisi sahit olur acaba senin sahit kim olucak bence ayse yakami birakmaz"
(ben olucam tabikide yarraö)
"o kadarda abartmasak mi ki"
ona donup donuk bakislarla vaktim ve
"anlamadım"
"evet bencede ayse olmali ayse kim bilmiyorum ama kesinlikle ayse diyorum"
"he"
(eşif cok sıkıcılasti ya ben sizi josephle yazmak istemiyorum benle evlen ben daha iyiyim daha yakisikliuim balla neyse muzum banane azcik dıvusun bisey olsun)
"sonucta asiklar olarak evlenmiyoruz elif nikah kiyariz olur biter fazla heveslenme bence"
"ne demek o simdi anlamadım"
"sirket evliliği bu resmi sozlesme gibi evlendirilcegiz ve sen dınden hazir gibisin cok sacma degil mi???????? "
evet elif cocuk senin sapık oldugunu anladi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bilinmeyen joseph💗💗🍌
Non-Fictioneşifin josephi sapik gibi ithamlarda bulunması uzerine yazilmis bir destan oyku hikaye roman ne boksa iste