Bölüm biraz şey...
İyi okumalar dilerim.
Algan içinde gidip geldiği bedenden duyduğu inleme ile sırıttı. Haftada 3 veya 4 defa birileri ile ilişikiye girmekten çekinmezdi. Bütün birliktelikleri tek gecelik olurdu. Birisiyle birden fazla görüştüğü az olurdu.
"Nasıl da zevk alarak inliyorsun orospu."
Altında olan çocuğun sarı saçlarını avucunda toplayıp kendine doğru çekiştirdi. Yatakta dolmalmış bir şekilde duran çocuk içine hızlı hızlı giren alet ile doruklarda hissediyordu. Çoğu kişinin ulaşılmaz olarak gördüğü Algan ile beraber olmak ayrı zevk veriyordu ona.
Algan haretlerini hızlandırıp sertçe kendini sarışına itti.
"Az sessiz inleyin amına koyayım. Millet bıktı artık bu seslerden."
Algan'ın odasının kapısı kapalıydı. Kapının ardında duran Meriç hergün duyduğu seslere alışmıştı neredeyse. Algan sürekli o odada birilerini altına alırdı. Her gece duyduğu inleme sesleri bıktırmıştı onu.
Algan arkadaşının sözlerini umursamayıp kendini biraz daha sert itti sarışına. Anında kazandığı inleme ile daha da keyiflendi. Meriç kapıda biraz daha homurdanıp gitmişti.
"Daha hızlı lütfen."
Nefes nefese kalmış olan sarışın canına susamış gibiydi.
"Tabi nasıl istersen."
Algan birden sarışının kafasını yastığa sertçe bastırıp tamamen üzerine abandı. Vuruşları hızlanıp sertleşti. Ensesinden tutup yatağa bastırdığı sarışın artık zevkten ağlıyordu.
Artık sona gelmiş olan Algan son kez kendini altında bedenin içine gömerek boşaldı ve yatağa kendini attı. Sarışının içinden çıkıp aletinde takılı olan prezervatifi çıkarıp bağladı ve komidine gelişi güzel attı. Birlikte olurken hep önlem alırdı.
Sarışın yanına uzanan bedene döndü.
"Çok güzeldi."
Algan duyduğu sözler ile bir şey demedi. Çünkü bunu her birlikte olduğu kişi söylerdi. Zaten yatakta iyi olduğunu biliyordu. Sarışın hâlâ boşalmamışken ve canını yakan aletine baktı. Aslında bir kere kendine dokunmadan gelmişti ama tekrardan sertleşmesi kaçınılmazdı zaten.
Elini yanında yatan nedene doğru uzatıp onun elini tuttu. Algan elini çekiştiren çocuğa baktı yandan.
Sarışın elini alıp aletine götürünce ucunu tutup sıktı. Çocuğun yüzü anında buruşurken acıyla inledi.
"Sana el muamelesi yapamam. Git banyoda çek kendini."
Sarışın çocuk ona üzgünce bakıp yataktan kalktı. Algan'a doğru eğilip tam dudaklarıını öpecekken Algan kafasını diğer tarafa çevirdi. Sarışın sadece şansını denemek istemişti. Duyguğuna göre Algan kimseyle pek öpüşmezdi. Aşırı zevke geldiği sıralarda birkaç kişiyi öptüğü olmuştu sevişirken.
Sarışın odadan çıkarken altına baksırını geçirip eline kıyafetlerini aldı ve banyoya gitti.
Bir 10 dakika sonra sarışın banyodan çıkıp odaya geri geldi. Nemli ve dağılmış saçları ile tatlı duruyordu kendince.
"Algan benim işim bitti."
"Ee git o zaman hadi."
İşte hep böyle duygusuzdu. İşi bitince gerisi pek umrunda olmazdı.
"Peki bir daha buluşacak mıyız?"
Algan tek kaşı kaldrırarak soror gibi baktı.
"Sence?"
Sarışın aldığı cevap ile yenilmişlikle omuzlarını düşürdü.
"Tamam o zaman ne zaman istersen ararsın."
"Tamam Hakan hadi git artık."
Sarışın ilk defa onun ağzından adını duyunca garip hissetti. Daha sonra ise umrunda olmadığını bildiği adama ufak bir bakış atarak tavır yapar gibi dış kapıya gitti. Kapının açılıp kapanma sesi gelince gittiği anlaşıldı.
"Sonunda gitti amına koyayım. Hem sikip yorulan benim hem de tavır yapıyor."
Tabi ki aramayacaktı onu bir daha. Hem numarasını bile almamıştı. Gözlerini tavana dikmiş aklında olan kişiyi düşündü. Çınar onun çoğu zaman aklında olan tek kişiydi. Onu düşünmek çoğu zaman huzurlu hissettirirdi. Çınar ile beraberken çok farklı bir kişi oluyordu. Sanki çift kişilikliymiş gibi. Ona beslediği duyguları sevgi olarak adlandırıyordu kendince.
Yatakta hâlâ çıplak bir şekilde uzanırken Meriç girdi odaya.
"Öff amına koyayım ya. Leş gibi taşşak kokuyor oda."
Algan arkadaşının sözleri ile kahkaha attı.
"Siktir git lan ordan. Ne kokması lazımdı sex döndü burda lan."
Meriç sırıtarak yatağın kenarına oturdu.
"Haklısın gül bahçesi gibi kokmasını beklemek saçmalık olurdu."
"Neden geldin lan odama? Hayır birde çıplağım amk."
"Dedim bir turda ben seni sik-"
Meriç kafasına yediği yastıkla susmak zorunda kaldı.
"Mal sanki hiç görmedik birbirimizi böyle sikik herif."
Algan doğru dermiş gibi kafasını sallamıştı. İki arkadaş eve birilerini attıkları için sürekli, elbet görmüşlerdi her yerlerini. Ama Meriç uzun zamandır eve kız atmamıştı.
"Algan sen Çınar'ı sevmiyor musun?"
Çınar sonunda aklında olan şeyi sordu. Daha fazla içinde tutamazdı çünkü.
"Seviyorum."
"Ee neden her gün biriyle düzüşüyorsun amına koyayım?"
Algan yine Meriç'e dönüp kahkaha attı.
"Ee ne var bunda? Sırf onu seviyorum diye ihtiyaçlarımı gidermeyecek miyim?"
"Oğlum mal mısın sen? Çok şey var bunda. İnsan birini severse ona her türlü sadık kalmalı. Kavuşana kadar sağ eline mahkum olmalı."
Meriç arkadaşın bu haline sinirliydi epeydir. Hem birini seviyorum diyip peşindeydi. Hem de aynı zamanda yatmadığı kimse kalmamıştı.
"Olmaz öyle ben sağ elime mahkum kalamam. Hele ki çevremde benimle birlikte olmak isteyen onca insan varken."
"Sana ne desem boş değil mi?"
"Aynen kardeşim boş"
Algan yataktan kalkıp dolaptan giymek için bir şeyler aldı ve banyoya gitti.
Meriç ise arkasından bu herif adam olmaz der gibi bakıyordu.
Ölüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kupa Ası - GAY
Подростковая литератураAteşinde cayır cayır yanmak varken ellerinle küllerimi savurmayı seçtin...