11

107 24 15
                                    

burası artık her seyi ogreneceginiz kisim; renjun neden gitmis, hastanelerden neden nefret eder filan hepsinin cevabı burada, sonraki bölüm final ...

renjun:
lise sona geldiğimizde güneşim ben de artık sona gelmiştim. uyuşturucu vücudumu o kadar etkilemişti ki artık onsuz yaşayamayacak hâle gelmiştim. ellerim ve vücudum onları almayınca zangır zangır titriyor ve krizlere giriyordu.

donghyuck:
ne?
ne diyorsun?

renjun:
lütfen bölme güneşim, sana her şeyi anlatacağım.

renjun:
lisenin ilk yıllarında tanışmıştım uyuşturucu ile ama o zamanlar hayatıma sen girmemiştim daha. başta kabul etmedim içmeyi ama daha sonra çevremdekiler onu bana değişik şekillerde içirdiler.

renjun:
zaman geçtikçe daha fazlasını istedim, en fazlasını istedim. işte tam o dönemlerde girdin sen benim hayatıma ve her şeyimi değiştirdin. senin yanındayken uyuşturucu kullanmayı bile hatırlamıyordum çünkü senin kokun beni uyuşturmayı yetiyordu.

renjun:
ama sen yokken yanımda odamda tek başımayken baya yüksek dozda alıyordum çünkü vücudumu bu şekilde tatmin edebiliyordum. sana çaktırmamaya çalıştım her zaman. çünkü uyuşturucu kullandığımı bilseydin beni sevmezdin, beni bırakırdın.

renjun:
yanından hep aniden işim çıktı deyip gidiyordum hatırlıyor musun? krize gireceğim zaman ilk gözlerim sulanır ve ellerim titremeye başlardı. gözlerim sulandığını anladığımda hep bir bahane bulurdum.

renjun:
ailem en son girdiğim krizde öğrenmişti uyuşturucu kullanıcısı olduğumu. burunlarımdan ve ağzımdan gelen kanları hala hatırlıyorum. acınası değil mi güneşim?

renjun:
ailem bu yüzden beni apar topar çin'e götürdü. aklım sendeydi ve sana nasıl ulaşabileceğim hakkında zerre bilgim yoktu.

renjun:
mark'ı nereden tanıdığımı sormuştun sanırım.
mark benim ortaokul arkadaşım güneşim.
ondan sana göz kulak olmasını rica ettim ama o sanırım sana aşık olmuş, senin de ona olduğun gibi.

renjun:
yıllarca tedavi gördüm güneşim ama hala o zehiri vücudumdan temizleyemediler.
ara ara giriyorum krizlere, eskisi kadar çok değil.

renjun:
seni görmek için kore'ye geri döndüm
çünkü seni o kadar özlemiştim ki, her gecemi seni sayıklayarak, seni düşünerek geçirdim güneşim. ama artık gitme vaktim geldi.

renjun:
çin'den daha huzurlu bir yere gideceğim güneşim, sadece şunu bil güneşim
ben seni her zaman sevdim, ölene kadar da seveceğim.

donghyuck:
renjun, bunları bana nasıl anlatmazsın?
neden yanında olmama izin vermedin?
seni bırakacağımı nasıl düşünebildin?
seni hala çok seviyorum renjun, hem de deli gibi. (iletilemedi)

donghyuck:
HUANG RENJUN ENGELLEDİN Mİ (iletilemedi)

donghyuck:
evine geleceğim, çok korkuyorum
(iletilemedi)

donghyuck:
yeni kavuşmuşken olmaz
(iletilemedi)


uyuşturucu hakkinda cok bilgim yok bazi seyleri götümden salladım :(

to my first::renhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin