PART 1 - JANNAH
Kisah ini bermula sejak aku bertukar tempat kerja di sebuah sekolah swasta berasrama. Apa pun aku perkenalkan diri aku dulu, nama aku jai berumur pertengahan 30an, tak hensom mana badan pun tak sado pun, pemakaian biasa² sahaja tapi bila masa kerja kena pakai uniform yang disediakan. Asrama yang aku jaga ni semua pelajar lelaki tapi kisah ini bukan aku Bersama penghuni asrama aku bukan gay ok..pondan pun aku tak layan. Pelajar yang tinggal diasrama ada 22 orang ada yang anak yatim ada yang masih ada keluarga. Hari pertama aku kerja disini aku semak file pelajar yang aku kena jaga kebanyakkan anak yatim piatu yang ada dijaga oleh kakak mereka. Hujung minggu pertama aku kerja ada waktu melawat pelajar di asrama masa itu aku dapat tengok waris² pelajar, aku jenis segan² dan malu² nak bertegur² dengan waris² pelajar tika waktu lawatan pada waktu lawatan jadi setakat tengok² rupa waris² pelajar.
Ada sorang waris ini aku berkenan tengok rupa parasnya, mukanya sedap mata memandang bodynya tak boleh nak di terangkan macam mana sebab orangnya jenis datang pakai jubah labuh tapi jenis kain agak melekat jugak dibadan jadi Nampak jugak bentuk punggungnya, orangnya berkulit kuning langsat senyum agak manis, Namanya Jannah, umur awal 30an rupanya tapi anak bersusun yang ada di asrama ini adiknya. Aku tak kisah anaknya berapa ramai or apa pun kisahnya sebab aku takde pasang niat apapun, aku just tengok² cuci mata.
Nak dijadikan cerita ada 1hari ini adik dia ada buat masalah diasrama aku pun call Jannah (kak budak ini dalam file ada no telefon kak dia sahaja) borak² bagitau apa masalah adiknya dan pihak pengurusan suruh aku hantar adik dia balik ke rumah, habis kisah permulaan aku bercakap OTP dengan kak dia. Dari hari kejadian OTP aku baru dapat tahu yang suami Jannah selalu outstation 1hal selalu jugak check-in hospital pun 1hal, jadi Jannah yang uruskan keluarga dan adiknya. Hal kami bermula ada 1hari Jannah WS aku bertanyakan hal adiknya, aku balas chat biasa² la tapi dari ayat Jannah macam nak chat² Panjang dengan aku jadinya aku melayan chat dia sampai 1 tahap aku saja ajust dia ajak jumpa senang aku nak terangkan kelakuan adiknya (padahal saja aku nak try dia kot rezeki dapat ringat²) Jannah ON dengan cadangan aku. Hari yang dijanjikan kami berjumpa tapi kereta asing² sampai di tempat pertemuan kedai yang kami nak minum tutup, Jannah ada cadangkan kedai lain aku ON dan dia cadangkan kami gerak 1kereta sahaja dengan kereta dia, aku baru nak melangkah ke kerusi penumpang Jannah minta aku bawa kereta dia, aku menurut sahaja pemintaannya. Dalam kereta kami borak² kosong, dia duduk mengiring menghadap aku, rasa masa sweet couple pulak, aku saja masuk jarum tanyakan hal anak² dan suaminya, aku bergurau dengan dia kata dia n suami hebat anak ramai baru dia buka cerita yang ank Bersama suaminya ini 2 orang saja yang lain adik² dia. Dia dah agak mesra dengan aku waktu berborak. Sesampai dikedai minum kami order dan aku meneruskan tujuan utama kami berkenaan adik dia diasrama aku pun cerita segalanya isu yang diketahui pihak sekolah dan yang tidak diketahui pihak sekolah. Jannah naik cuak hal yang aku simpan berkaitan adik dia, dia minta selesaikan antara kami sebab tidak mahu adik dia dibuang asrama katanya susah dia nanti nak uruskan adiknya untuk belajar.
Aku kata, aku akan uruskan hal adiknya tanpa dibuang asrama tapi aku kata adiknya kena diberi pengajaran untuk apa yang telah dia buat, Jannah setuju dengan cadangan aku, dalam kereta dia tak putus² ucapkan terima kasih pada aku, dalam tak sengaja tangan aku tergesil dengan dia masa aku tengok belakang untuk undurkan kereta, muka aku agak rapat juga dengan muka dia sebabkan posisi duduk dia macam kami OTW ke kedai minum, aku boleh hidu bau perfume yang dia pakai nafasnya pun aku boleh terasa tapi yang peliknya dia sikit pun tidak berganjak dari posisinya. Selesai tu aku saja tanya takde apa² balasankan aku tolong adiknya, Jannah tanya aku nak balasan yang macam mana??? (Mahu je aku jawab blowjob aku la sekali hahahahaha) tapi aku tak kata macam tu, aku kata belanja makan sedap² ke???? Jannah jawab dia dari segi kewangan agak terhad, aku kata main² je tapi kot dapat sedap yang lain pun ok jugak dia tanya sedap lain tu apa, aku jawab abaikan je aku tersilap cakap, (mampus aku kalau dia xON silap² dia report pada sekolah confirm aku kena buang kerja), tapi si Jannah berkeras jugak nak tahu apa yang aku maksudkan.
Aku beranikan diri pegang peha dia, dia mengelak sikit saja tapi tangan aku masih atas peha dia, aku cakap maaf ye kalau Jannah tak selesa tapi sebaliknya yang berlaku, Jannah pegang tangan aku yang diatas pehanya. Dia kata dia faham, sungguh aku tak sangka yang jubah labuh, tudung tutup dada pun bernafsu..hihihihi
Dia gerakkan tangan ke celah peha aku gosok²dari luar, dia tanya nak yang ni ke sambal gosok² aku kata kalau Jannah ON aku ON je, dia cuba untuk buka zip, aku bantu sikit² akhirnya dia masukkan tangan dalam seluar aku sambal main² dengan bird² aku, hilang focus aku nak memandu, mujur kereta dia cermin gelap semua jalan yang kami lalu pulak penuh dengan kereta kiri/kanan, dalam sedap² bird² aku dibelai² aku kona masuk ke parking mall aku park di tingkat atas aku cari port yang hujung² dekat² dengan dinging clear sikit.
Elok aku parking kereta, Jannah makin liar dia keluarkan bird² aku dari seluar sedap dibelai²nya lembut tangan dia, aku takde rakus sangat nak terus raba² dia, aku biarkan dia melayan dahulu, aku tanyakan pada Jannah "hisap boleh ke?" dia lirik je matanya kemudian dia turunkan kelapanya sambil main² lidahnya di lubang kencing aku, air mazi aku dah start keluar sikit² sedap betul dia layan macam tu, tak lama dia main² hujung bird² dia masukkan dalam mulut dia, hurmmmmm....sedap betul di blowjob lama dah aku tak dapat macam ni.. ada dalam 5minit dia hisap bird² aku tengak ada tanda² dia pun dah bernafsu, aku pun start la nak meraba tetek dia, dia beri respon positif, elok aku dapat pegang tetek dia aku dapat rasakan teteknya masih pejal terletak elok tak tinggi dan tak rendah sangat. Sambil dia hisap bird², aku meramas² tetek dia, nikmat tak terkata, sambil tengok perempuan berjubah labuh, bertudung hisap bird² aku. Aku cuba selak jubahnya sebab nak merasa cipap dia tapi dihalang, katanya period...(melepas aku nak merasa rupa bentuk permukaan cipapnya macam mana) tapi aku tak putus asa, aku kata atas seluar dalam je..jannah akur tapi sebenarnya aku nakkan kepastian benar atau tak..memang benar aku rasa pad pada seluar dalam dia..aku teruskan tangan dengan meraba² tetek Jannah dekat 15minit aku tak terpancut lagi Jannah tunjukkan tanda² sudah lenguh dia angkat sikit kepala, aku cakap nak hisap tetek dia, Jannah menyuakan dadanya pada aku, jubah yang dipakai jenis zip didepan aku selakkan tudungnya dan buka zip jubahnya tersergam indah teteknya tak besar sangat dan tak kecik sangat, sesuai dengan bentuk badan Jannah. Sambil aku hisap teteknya Jannah masih tak lepaskan bird² aku diurut² kemudian dia bisikkan ditelingan aku kata dia nak sambung hisap lagi sampai keluar air mani aku.
Aku berikan apa yang dimintanya, Jannah tunduk semula kali ini makin laju diisapnya sampaikan telur pun disedut² dan dikemam²..aku makin tak tahan macam nak meletup bird aku ni, aku cakap pada Jannah nak keluar dah makin laju dia isapnya, aku meledakkan air mani aku dalam mulut Jannah dia masih kemam² bird² aku..sampai aku rasa lega dan ngilu dibuatnya. Jannah angkat kepalanya air mani aku masih bertakung dalam mulut Jannah, dia capai tisu yang ada di atas dashboard kereta dan luangkan air mani aku atas tisu, Jannah kata aku jahat lepaskan dalam mulut dia, aku jawab dah bagitahu nak keluar dia masih isap lagi, dia kata risau lambat keluar nanti mulut dia lenguh lagi. Lepas kami perbetulkan pakaian dan lap² apa² yang patut Jannah bersuara kira sudah selesaikan, aku kata ok kira selesai tapi tak dapat nak rasa tu sambil tangan aku pegang cipap dia dari atas jubah, Jannah senyum je pada aku (macam ada peluang nak dapat lagi je...hihihihih).
Jannah kata nasib aku tak baik hari ni dia period..lepas dia kata gitu aku cubit pipi dia manja², aku cakap kalau boleh nak lagi, jannah jawab tengok keadaan. Hari itu nasib aku kurang baik tak merasa pantat Jannah tapi air mani aku yang bertakung lama ada yang keluarkan, kami gerak dari parking mall tersebut dan bergerak balik ke kereta masing² lepas dari hari itu, tiap kali waktu melawat bila aku bertentang mata dengan Jannah kami masing² tersenyum sahaja,
Aku berharap 1hari nanti adik dia ada buat hal yang aku boleh jadikan umpan untuk dapatkan Jannah lagi.
Tunggu part aku dengan waris pelajar yang lain....