JANDA
selepas kisah aku dibelai jannah nak dijadikan rezeki lain pulak masa kami berpisah, aku turun dari kereta dia salah seorang waris budak asrama ternampak kami, dia pulak kenal kereta jannah. namanya qis janda anak 1, suami meninggal, berkerja sebagai cikgu. orangnya x lawa mana pun, badan chubby + berkulit putih susu sama jugak la situasinya aku tak dapat nak tengok aset dia baju pakai besar dari bentuk badan. orangnya berduit cikgu katakan.
1hari waktu lawatan qis tegur aku tanya khabar, aku jawab bersahaja "sihat" tetiba dia ajukan soalan panas "last week keluar dengan sapa? siap tinggalkan kereta tempat lain lagi?" terkejut beruk aku dibuatnya beruk pun tak terkejut macam aku, aku jawab "ehhh..x ada kemana pun ada di bilik pengawal" qis jawab "tipu la kita nampak semuanya, kereta siapa pun kita cam" sudah nanya aku macam ini..aku buat diam saja..tiba qis tukar topik dia tanya aku pandai ke baiki barang rumah macam paip ke elektrik ke, aku jawab boleh sikit kenapa ada nak minta tolong apa2 ke? katanya nanti hari aku cuti atau kerja malam dia call bagitau. malam selang beberapa hari lepas aku berborak dengan qis, dia WS aku bertanyakan aku free tak esok sebab nak minta tolong tengokan bilik air rumah dia katanya ada masalah air, aku bagitahu kebetulan esok aku OFF so boleh rasanya tengokan masalah bilik air dalam fikiran aku tak terlintas nak buat benda bukan2 sebabnya qis bukan taste aku, lagi pun kot aku dapat duit upah ke tolong baiki tu ada jugak duit belaja aku sudah la sekarang ini tengah2 bulan. Aku minta qis bagi lokasi rumahnya, bila aku tengok alamat rumah qis aku tengok kawasan orang have2..aku teks qis kata pagi sebelum 9am aku sampai, seperti dijanjikan dan yang terbayang dalam kepala aku memang kawasan orang have2 nak masuk paga pun ada guard siap kena soal nak kemana..rumah no berapa..atas urusan apa..mujur la qis sudah bagi detail pada guard yang pagi ini ada tukang paip nak datang rumah dia.
sesampai aku depan pagar rumah qis belum sempat aku nak call dia sudah bukakan paga autogate dan lambai2 suruh aku masuk, aku park kereta buruk aku diluar saja sambil aku bawa juga tools box aku sebab malas nak jalan dua tiga kali, aku jalan melepasi gate, qis terus tutup gate aku tengok laman rumahnya bukan boleh tahan besar tapi memang besar. Masuk saja aku dalam rumah qis aku tengok2 rumahnya hias biasa2 saja tak ada macam nak menunjuk sangat yang dia kaya, qis pelawa aku duduk dulu sambil dia hidangkan air dan nasi lemak pada aku, aku kata "terima kasih, tak apa buat kerja dulu baru minum2" qis pun tunjukan bilik air yang bermasalahnya katanya air, setakat tekanan air slow saja..aku pun perbaiki sikit2 bagi elok masalah pun selesai..tapi baju dan seluar aku ada juga basah2nya sebab aku kena buka punca air, qis suruh aku buka baju untuk dia keringkan dalam dryer aku kata tak perlu sikit saja nanti aku nak balik sudah lagi pun aku belum tidur lagi hari ini sebab aku baru habis shif malam dan terus ke rumah dia. Qis pelawa aku untuk minum dan makan apa yang dia hidang awal tadi, aku dengan bersahajanya makan saja sebab fikirkan nak segera balik boleh tidur. Sedang elok kami di meja dapur qis tanya aku soalan panas apa yang aku buat dengan jannah tempoh hari, naik biru muka aku macam mana aku nak tepis, takan aku nak buka cerita jannah beringan2 dengan aku, aku jawab "tak ada apa pun borak2 pasal adik dia saja" qis buat muka pelik dengan aku, tidak semena2 tangan qis sentuh tangan kiri aku, sebab dia duduk di hujung meja sebelah kiri, sambil dia pegang lengan aku dia gosok2 belai cakap yang dia nak sama macam jannah dapat tapi aku rasa qis serkap jarang saja, diaorang aku tengok jarang sekali bertegur sapa, aku menafikan apa yang qis cakap, qis turun kan tangan ke peha aku pulak, dengan berterus terang qis kata nak rasa konek aku masa sama tangan qis sudah mendarat dengan tepat atas bird2 aku ini. Aku serba salah bukan sebab apa satunya aku risau qis just nak game aku, tapi dalam masa sama dia sudah menjanda tidak pasti pulak aku berapa lama qis tak dapat bird2, mungkin rezeki aku pagi ini nak dapat merasa walaupun qis bukan taste aku.
Aku biarkan kerja tangan qis bermain bird2 aku dari luar seluar, dalam masa itu jugak aku menafikan juga aku ada buat ringan2 dengan jannah, qis seakan-akan tidak mengendahkan penafian aku, dia lebih tertumpu pada bird2 aku, aku yang duk makan nasi lemak pun makin lama hilang fokus nak makan, walaupun tidak lawa mana tapi tangan qis agak lembut gebu bermain2 bird2 aku, dalam tidak sedar qis sudah buka zip seluar aku dan keluarkan bird2 dari seluar, tengah sedap2 qis bangun dari kerusinya aku faham maksudnya aku beralikan kerusi aku beri ada ruang dihadapan, betul sangkaan aku qis duduk dilantai dengan konek aku betul2 ada depan muka qis, qis tengok lama bird2 aku dia mula cium lubang kencing aku dan memasukkan bird2 aku sedikit demi sedikit dalam mulutnya, muka tak lawa mana tapi blowjobnya A+++ aku boleh bagi, bermula aksi turun naik kepala qis dicelah kangkang aku, sedap pagi itu bird2 aku di asah oleh qis (sudah la aku tidak mandi lagi pagi dari tempat kerja terus ke rumah qis entah apa bau pun aku taktahu,tapi aku tengok qis berselera dengan sarapan bird2 pagi ini). Setelah aku rasa agak puas di blowjob oleh qis, aku cuba untuk meraba tetek qis, dia memberi ruang untuk tangan aku menjalar ke dalam bajunya, bila sampai tempat yang dituju aku merasakan puting tetek qis agak besar aku teruskan uli dan meramas tetek qis, nafas qis mula tidak teratur, qis lepaskan bird2 aku dari mulutnya, aku terus tarik buka tudung yang qis pakai, tersembur la rambut yang selama ini dilindungi, rambutnya lurus walau muka tak lawa tapi rambut,kulit dan saiz badannya ngam dengan orangnya, aku bangunkan qis kami berciuman bertukar sup lidah, aku cuba buka baju yang qis pakai tapi dia terus tarik tangan aku menuju ke biliknya sesampai dibilik utama, qis terus membuka baju dan kain labuh yang dipakainya hanya tinggal sekarang bra dan seluar dalamnya sahaja. Qis gamik2 tangan pada aku untuk merapat dengan tubuhnya aku terus merapat dan menyembamkan muka aku pada tetek qis, teteknya agak besar jugak sikit lemas aku dibuatnya, qis terduduk atas katil, disebabkan aku mengomolnya, dari cium2 jilat teteknya aku meneruskan turun ke pusat qis, qis mengeliat2 kegelian aku meneruskan penerokaan hingga tiba dicelah pehanya aku mula mencium ari2 qis dari atas seluar dalamnya dan menuju ke belahan cipapnya, aku mengigit2 alur cipap qis dari luar seluar dalam, aku sudah nampak seluar dalamnya ada tompok2 basah, aku tarik seluar dalam qis kebawah hingga ke lutut qis memberi kerjasama dengan mengankat punggungnya dan menolak seluar dalamnya dengan kami, aku teruskan menjilat2 pada alur cipapnya walaupun chubby cipap qis tidak mempunyai bau yang tidak menyenangkan, mungkin dia sudah bersedia awal untuk aksi pagi ini tudunnya pun tidak mempunyai bulu seperti baru dicukur, air cipap qis sudah mulai bayang, qis sudah mengeluarkan pelbagai jenis bunyi2 (tidak perlu aku menceritakan bunyi yang macam mana semua pembaca sedia maklum). Qis mula mengepitkan kepala aku di celah pehanya, qis menarik aku keatas dia kata sudah tidak tahan lagi qis minta aku masukkan bird2 aku kedalam cipapnya.
Aku akur dengan pemintaannya, maklum sahaja orang sudah menjanda mesti lama tidak merasa konek dalam cipap sebab itu macam ketagih agak teruk. Aku mula parking bird2 aku dialur cipapnya qis melonjak2kan pungungnya untuk aku masukkan konek aku, saja aku bermain2 macam itu untuk beri qis lebih terangsang qis berkata pada aku "please sayang jangan buat i macam ini i sudah tak tahan nak merasa bird2 u", agak kesian aku tengok pujuk rayunya aku mula menekan sedikit demi sedikit, qis mengetip bibirnya menahan mungkin telah lama tidak dapat konek qis nak merasai nikmat seks hari ini, akhirnya seluruh bird2 aku terendam dalam cipap qis, aku membiarkan dahulu tapi aku dapat merasai cipap qis mengemut2 bird2 aku seperti rasa digengam2, aku mulakan sorong tarik bird2 aku, nikmat rupanya bermain dengan janda ini, aku nemeruskan asakkan demi asakkan dalam 10minit qis sudah sampai klimax pertama, terjerit dan mengetar badan qis,tapi aku masih belum nak keluar, aku meneruskan dayungan demi dayungan, aku mencapai tetek qis dengan kedua2 tangan aku, sambil aku meramas teteknya sambil pinggan aku mendayung sorong tarik bird2 aku, hampir 15minit aku bisikkan pada qis aku sudah nak keluar, qis bisikkan pada aku "pancut dalam..i nak rasa air u dalam cipap i" aku teruskan gerakkan dalam tempo yang sedikit laju, aku tengok muka qis mata hitam hampir tidak kelihatan qis dapat merasakan denyutan pada kepala konek aku qis mengemut dengan kuat aku telah sampai kepuncak dan melepaskan air mani dalam cipap qis dan masa yang sama qis telah klimax kali ke2, aku cuba untuk tarik keluar bird2 aku tapi qis menahan dengan mengepit kakinya di punggung aku. setelah kaki qis agak longgar dari dakapan punggung aku, aku menarik keluar bird2 aku, qis tengok aku dengan tersenyum sambil melirik mata ke arah bird2 aku, qis kata "eh..masih keras tu.." terus qis mengulum membersihkan bird2 aku dari saki baki air mani aku dan dia. Qis sudah puas membersihkan konek aku dia terus terdampar disebelah aku.
kami diam seketika hanya sejuk aircond yang dirasai, aku hampir terlelap keletihan nikmat pagi ini tambah pulak aku baru selesai shif malam, qis bersuara "thanks, puaskan i sudah lama telaga i kering sejak kematian suami i 4tahun dahulu" baru aku tahu qis sanggap sudah 4tahun rupanya patut dia yang start mengatal dulu. aku jawab pada qis "thanks jugak sebab puaskan i" kemudian baru qis menceritakan yang mana rumah ini milik suaminya sorang usahawan dan qis setiap bulan akan mendapat duit dari syarikat2 milik arwah suaminya yang masih beroperasi, patut la sorang guru boleh tinggal dikediaman elit macam ini.
Setelah itu akuu bangun dari katil menuju ke bilik air, tanpa aku sedar qis mengikuti aku dari belakang dan masuk bilik air bersama2 katanya ingin mandi bersama aku, aku ON saja, kami mandi bersama kemudian kami ke daput untuk sambung makan sarapan yang tergendala. Selesai aku kata pada qis aku nak balik risau pulak nanti jirannya tengok kami berdua2an dalam rumah sedangkan dia adalah janda. Qis hulurkan duit pada aku katanya buat belanja aku tengok ketebalan duit macam sebulan gaji aku saja, aku pura2 malu katakan aku tolong dengan ikhlas, qis mendesak katanya dia pun beri dengan ikhlas upah aku baiki paip bilik air dan telaganya, kami ketawa bersama2.
ketika aku ingin melangkah keluar dari pintu rumah qis, sempat qis menarik tangan aku dan kami bercium seketika dan qis meraba2 bird2 aku, katanya buat bekal dua tiga hari, aku dalam hati (MJ ni nak repeat lagi ke kisah ini) aku membiarkan dan membalas ciumannya sambil aku turut meraba2 body qis.
Setelah aku masuk ke kereta dan memandu berhenti dilampu isyarat aku kirakan duit yang qis hulurkan pada aku, memang tepat sangkaan aku duit sebulan gaji aku RM1500 diberikan pada aku, tak sia2 aku setuju untuk repair paip bilik air dan puaskan qis. harap lepas dari hari ini ada lagi khidmat aku yang diperlukan.
sampai jumpa lagi di lain part....