פליקס הסתובב ברחוב ומיד הבחין שמישהו עוקב אחריו ורץ מיד להאן שיעזור לו ואז מי שעקב אחרי פליקס לכך אותו כמו כלה והאן עקב אחריו אבל מי שלכך את פליקס הרביץ להאן ומינהו ראה את זה ועזר להאן לקום אבל האן התחיל לדמם ואז התעלף ומינהו פחד אז לכך את האן כמו כלה להביא אותו ישר לבית החולים מינהו בכה.
הרופאים אמרו למינהו שהכל בסדר עכשיו אבל הוא שבר את ידו "מינהו שאל אני יכול לקחת אותו הרופאים השיבו כן" לינו שמח ואמר להם תודה.
מי שחטף את פליקס זרק אותו על המיטה המלוכלכת שהייתה במחסן וכיון עליו את הרובה ואמר לו תשכב איתי הוא שתמות פליקס לא רצה למות אז הוא הסכים והם התחילו לשכב.(😔)
מינהו והאן הלכו ישר לבית של פליקס ומוצאו שם את היונג'ין והם סיפרו לו מה קרה לפליקס ולהאן ואז שלושתם יצאו מהבית בישביל לחפש את פליקס.
האיבר המין של הבחור ששכב אם פליקס ראה שמשהו לא בסדר ואז ראה שפליקס התחיל לדמם וזה לא היה לא אכפת.
מינהו האן והיונג'ין מצאו אותם וראו שהוא שוכב אם פליקס,מינהו רץ להחטיף לו מכות ומסתבר שמינהו הייה יותר חזק מימנו.
האן והיונג'ין ראו שלפליקס יש דםאז הם התקשרו לבית החולים שיבוא לעזור להם.
היונג'ין שאל "פליקס אתה בסדר" פליקס אמר לא.ואז הם המרפאה הגיע ואז הם הסתכלו על פליקס וישר התחילו לעזור לו.
הם שאלו מעמידה לו את זה ומינהו אמר להם שהוא עשה את זה.
היונג'ין שאל הכל יהיה בסדר איתו.
הם אמרו שכן.אחרי כמה זמן הם סיימו והם אמרו להם סימנו וכולם היו שמחים ולקחו את פליקס הביתה ואז כולם הלכו לישון.
YOU ARE READING
הם מאושרים יחד
Short Storyהם מתאהבים כשלפליקס יש חברה ואמר לה שהוא בהיריון והוא רוצה להפרד