הומואים אם ילד

65 6 1
                                    

כבר עבר חודש מאז שפליקס בהריון
היונג'ין עדיין דואג כי הוא אפילו לא עברה שנה שהם ביחד והוא כבר הופך לאבא זה קצת העציב אותו אבל הוא  גם שמח.
פליקס הגיע להיונג'ין ושאל אותו איך הוא רוצה שנקרא לילד עם חשבו חודשים עד שהם הגיעו להחלטה שיקראו לו היונליקס על השמעות של שניהם.
פתאום מינהו נכנס לבית שלהם ואומר
לפליקס איך הולך אם ההריון פליקס ענה קשה אבל בסדר האן גם נכנס ושאל מה השם שלו ואז פליקס אמר להאן " הדם של הילד הוא היונליקס" האן אמר שם מגניב.
האן שם את ראשו אל הראש של מינהו וביקש ממינהו נשיקה בשפתיים ומינהו נישק את האן בשפתיים.
ואז אמרו להם שהם הולכים לביתם והם אמרו ביי.
כשהם הגיעו הביתה מינהו נגע בתחת (העסיסי והסקסי של האן🥵) של האן ואז לכך אותו למיטה והוריד לו את החולצה ואז הם התחילו ליזדיין האן גנח מינהו התחיל לדגדג את האן, האן אמר "מינהו זה לא סקס" ומינהו אמר בשבילי זה גם לוקח חלק...

לפליקס נישאר עוד שבוע עד סוף ההריון 
פליקס התחיל לפחד והיונג'ין שם לב שפליקס מפחד ובא ישר לנחם אותו
ואחרי כמה ימים לפליקס התחילה לכאוב הבטן והיונג'ין ראה את זה אז הוא לכך אותו לבית החולים.
היונג'ין דאג ואז הרופאים אמרו לו " יש לך ילד" והיונג'ין שמח ושאל פליקס בסדר הרופאים אמרו שכן ואתה יכול ללכת לראות אותו.( היונג'ין הלך ישר לראות את פליקס) אחרי יומיים פליקס והיונג'ין הראו להורים שלהם את התינוק והם שמחו לראות אותו. פליקס שאל את אומה מה אני צריך לעשות אף פעם לא תיפלתי בתינוק אומה אמרה אל תדאג אני יעזור לך.
פרק תשיעי יעלה מחר

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הם מאושרים יחד Where stories live. Discover now