Baturay,soğuk olduğunu düşündüğü kahvesinden sadece bir yudum aldı.Tahmini doğruydu.Kahve gayet soğuktu.Ayağa kalkmak için kendini yorgun hissetmişti.Birkaç gündür içinde bir rahatsızlık vardı.Kendisinin bile çözemediği bir rahatsızlık.
Ama tabiki de Baturayın bunun ile alakalı bir tahmini vardı.Enes'in günlerdir sanki birşeyden korkuyormuşcasına davranması olduğunu düşündü.Ve bunda haklıydı.Garip davranışlar sergeliyen arkadaşının neden böyle davrandığını kestiremiyordu.Geceleri durmadan 'nasılsın? iyimisin? Kendini koru Baturay' Buna benzer attığı mesajlar ile karşılaşıyordu.Hem de cevap vermediği zaman 'Baturay,nolursun cevap yaz,Baturay,birimi var yanında?'diye mesajlar atıyordu.Ona bir sorun varmı diye sorduğunda ise sadece geçiştiriyordu.
Eline aldığı telefon ile Enes'i aradı.Ancak Enes aramasına cevap vermedi.Bu durum pek hoşuna gitmesede Baturay'ın yapacak birşeyi yoktu.Bugün arkadaşları ile biraz gezicektiler.Tabiki Baturay böyle aktiviteleri sevmesede arkadaşlar için yapardı.
Üzerine siyah kısa kollu tişörtünü ve siyah eşorfmanını giyen Baturay ayaklanarak kapıya doğru yürüdü.Elindeki telefonu cebine koyup,ayakkabılarını giyerek evden ayrıldı.
Yakın arkadaşları onu bir avm'nin önünde bekliyordu.Baturay,avm'ye ulaşmıştı.Arkadaşlarını gören genc onlara doğru addımladı.Sırasıyla ilk kumral,kırmızı yanaklı gence sonra gözlüklü,kumral gence ve son olarak uzun boylu,kumral gence sarıldı.
^yani Mert,Mervan ve Muhammet'e^
Uzun bir süre dolaşan 4 genc bir internet kafeye girdi.Arkadaşları yol boyu sohbet ederken o fazla sohbete katılmamıştı.
Hepsi bir kaç saatini orda geçirdikten sonra yemek yemeğe gitdiler.Baturay,humburger'inden bir parça ısırıp,bırakmıştı.Herkes yemeğini bitirmişti.Baturay,ihtiyaç için tuvolete girmesi gerektiğini söylemişti.Tuvolete giren genç kabinlerden birine girmişti.Tuvoletin kapağını kapatıp,üstüne oturdu.
Birden kapinin altından bir kağıt parçası süzüldü.Baturay,yerdeki kağıdı aldı.Katlanan kağıdı açtı.Okurken kanı donmuştu.
'Selam Baturay.Sana ne kadar yakında olduğumu bilmiyorsundur herhalde.Ama yakında öğreneceksin.Geceleri belki uyuyamayacaksın.Seni listemin sonuna bıraktım.Çünkü seni diğerlerinden daha çekici buluyorum.Sana acı çektirip,öldürücem.Düşündüğün gibi bir acı değil sadece piskolojik...'
~Katil'inBaturay'ın sanki ruhu donmuş gibiydi.Böyle bir şeyi her gün yaşamıyordu.Bir süre kıpırdamadı yerinden.Daha sonra ayağa kalkıp,aynanın karşısına geçti.Bem-beyaz olan suratında mimik dahi oynamıyordu.Korku bedenine yayılıyor ve tüm bedenini ele geçiriyordu.İliklerine kadar hissediyordu korkuyu.Titreyen elleri ile elini yüzünü yıkadı.Ve tuvoletten çıktı.
"Baturay,iyimisin?"
Baturay,arkadaşının sorduğu soruyu bir kezde kendine sordu.'İyimiyim?'Cevabı bulamamıştı.
Gülmseyerek."Ah,evet iyiyim Mervan"
Aynı zamanda oda gülümsedi.Baturay bu olayın bir şaka olduğunu düşündü. Belki biri şaka videosu çekiyordu diye düşünüp,kendini rahatlatmıştı.Ve o kağıdı umursamayı bıramıştı.
Arkadaşları ile uzun-uzun eğlenen Baturay,en sonunda evine ulaşmıştı.
Saat 19:45-di.Birazcık(!) eğlenmeği abartmışlardı.
Telefonunu açıp,asla girmemesi gereken bir uygulamaya girmişti...Tiktok'a girmişti.Bu kadar özürlü tiktokta nasıl toplanmış diye düşündü.Ama cevap bulamadı.Tabiki tiktokta sevdiği kişilerde vardı ama çoğunuluk gerizekalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün eşiğinde^Anartekin^
FanfictionANARTEKİN kitabı. homofobik olan sg. okuyun amına-