Harry- Oboje coś do siebie czuliście, niestety, nie mieliście odwagi sobie o tym powiedzieć. Gdy Harry wrócił ze szlabanu z Umbridge, od razu zrozumiałaś, że coś jest nie tak, chłopak zachowywał się inaczej. Po długich namowach z twojej strony, jak i jego przyjaciół, pokazał wam o co chodzi. Widząc jego zakrwawioną rękę nie wytrzymałaś i o wszystkim mu powiedziałaś.
Ron- Jako trzecioklasistka nie mogłaś uczestniczyć w Balu Bożonarodzeniowym, chyba, że zostałabyś przez kogoś zaproszona. Wracając do dormitorium zaczepił Cię cały czerwony Ron z zapytaniem o dołączenie do niego na Balu, oczywiście się zgodziłaś. Po świetnej zabawie, chłopak postanowił Cię odprowadzić, ale zanim dotknęłaś klamki powiedział Ci co czuje, i zapytał o związek.
Neville- Cotygodniowe pikniki były waszą tradycją, więc nie zdziwiłaś się, gdy chłopak zaprosił Cię na kolejny, ale odrazu wyczułaś, że tym razem Neville jest zdenerwowany. Postanowiłaś czekać. Pod koniec waszego spotkania w końcu wyznał o co chodzi, i w dalszym ciągu zdenerwowany zapytał, czy nie chciałabyś może zostać jego dziewczyną.
Draco- Gdy Katie Bell trafiła do szpitala nie mogłaś uwierzyć w winę Draco, nie mógł tego zrobić. Od piętnastu minut szukałaś chłopaka, jakby nie patrzeć było Ci go naprawdę szkoda, ale gdy zobaczyłaś go płaczącego w łazience, twoje serce się złamało. Postanowiłaś z nim zostać i spróbować go wesprzeć, mimo jego początkowych oporów. Po długich i szczerych rozmowach podziękował Ci, rozczuliła go Twoja troska. Gdy mieliście wracać do Pokoju Wspólnego Malfoy w ostatniej chwili Cię pocałował.
Tom- Znudzona szukałaś Toma, ponieważ miałaś mu oddać pożyczoną wcześniej książkę, jednak twoją uwagę przykuł sam chłopak z którym próbowała flirtować jakaś dziewczyna. Riddle ewidentnie nie był zainteresowany jej towarzystwem, ale ty pchnięta zazdrością zwyczajnie podeszłaś i go pocałowałaś na oczach wszystkich.
Blaise- Wiedziałaś, że tym razem przesadziłaś z alkoholem. Musiałaś się przewietrzyć, więc wyszłaś na dziedziniec, gdy nagle poczułaś rękę na swoim nadgarstku. Zabini bez żadnego wstępu i powodu przytulił Cię i zapytał o związek, pomyślałaś, że to pijański żart więc się zgodziłaś. Jakie było twoje zdziwienie gdy rano każdy gratulował wam związku.
YOU ARE READING
Preferencje•Harry Potter
FanfictionBohaterzy: -Harry -Ron -Neville -Draco -Tom -Blaise