2.bölüm

702 29 0
                                    

                                                                              intikam ateşi

   "Çağrı uyan" dedim uykulu sesle annesi benim uyandırmam gerektiğini söyledi gözlerini ovaladı " günaydın zeyno günaydın"  göz  devirip gülümsedim "aynen çok uyudum ya" ." ne uykusu ya"." yemek ye ben aileme gidicem" dedim ve odasından çıktım ben bunu kurşuna dizerim yeminle! .Bizimkilerin kapısını çaldım kapıyı ayşe teyze açtı ve  içeri girdim içerde düşmanım  can eren vardı  " ne işin var burda "." eşinle gelirsin diye düşündüm son kez"."can  evimden siktir git" dedim arkamdan çağrı koçağın  olduğunu gördüm " ooo hoşgeldin çağrı bey" dedi can,  çağrı hiç düşünmeyceğim birşey yaptı  can'a yumruk attı  ben çağrıyı durdururken abilerim doruğu çekiyorlardı  duru arkada çığlık atarken daynamadım ve silahımı çekip havaya ateş ettim çağrı durunca " bırakırmısın çocuğu "." emredersiniz "." can  sende git "." çağrıya dikkat et ölmesin " dedi bende ona dönüp " kardeşine dikkat et  ben öldürmiyim" dedim " gidelim " dedim ve kapıya yöneldim "ben çarşıdaydım çağrı" dedim ve arabama binerek uzaklaştım çarşıda çok güzel kot takımları aldım arkamı dönünce çağrının 3 koruması peşimdeydi" ya sabır "." siz ne iş" ." çağrı abi yoladı yenge" ." yenge değil abla de"." tamam yenge " . Allah'ım sabır ver yarabbim " ." çağrı bey nerdeler "." sevgilisi ile yemekte yenge" derken kafasına silah dayadım " senin yengeni"."  ama yen- abla" . yenge konusundan biraz yaralıyım abla konusundan da yaralıyım aslında ama siz sonra öğrenirsiniz " tamam benim işlerim var bugün konağa gelmeyeceğim" dedim ve oradan ayrıldım "abla" kelimesi benim için çok önemli biz 4 kardeş değildik aslında bundan 5 sene önce  ben  ve berk  14 , ali ve sinan da 16  yaşındayken çok sevdiğimiz küçük erkek kardeşimizi kaybetmiştik büyük bir travma oldu benim için krizler geçirdim yani kısacası 14 yaş benim lanet yaşımdı..... En sonunda işlerimi bitirip  Koçak konağına girdim çağrı bana sinirle gelirken onu bir hışımla  yanımdan uzaklaştırdım odama girince hüzünle yatağıma yattım ve kardeşimmi düşündüm mearına gitmiştim bugün ve günlüğümü çıkarıp yazmaya başladım.............................. 


Yazmam bitince günlüğü bir kenara koydum ve oodadan çıktım



Çağrı Koçak'dan..............

Odasına girince masasının üzerin de bir günlük gördüm rastgele bir sayfasını açtım ve okumaya başladım

Sevgili günlük25//08/2018

Bugün hayatımın en kötü günüydü 15 yaşında olmama rağmen büyük bir acı yaşamak kardeşim  tolgayı kaybedeli tam 1 yıl  oluyor  koçakların kız çocuğu olan HAZAL yüzünden benim kardeşim herşeyim öldü  hepsi onlar yüzünden mi bilmiyorum ama ben zeyno yağızoğlu olarak  inttikam alıcam  bugün  25  ağustos benim doğum günüm sevgili günlük  ben kardeşimi çok özledim biliyor musun ama abilerim ve ikizim varrr...............

Görüşürüz sevgili günlük


Nasıl lan zeyno biraz dan gelir diyerek odadan çıktım zeyno aşağıda yemek yiyor du bende yanına oturdum " nasılsınız"."iyiyiz oğluşum "."iyiyiz ikiz" ."iyiyiz abi" ." iyiyim çağrı" dedi berk  oda kız kardeşim hazala evlenmişti  "sen zeyno"  ." seni alakadar etmeyen şey" dedi ve masadan kalktı bugün neden ruhsuzdu."Biz sana konuş dedik mi hazal" zeyno giderken arkasını döndü " bu arada  kızınızı zorla mı evendirniz"." evet o kız hem"."kız hem gidin başka biriyle evlendirin amk siktirtirtmeyin belanızı hay tipini siktiklerim"."bir cümlenin içinde kaç küfür saydı o "." bende bilmem"  dedi berk zeyno arkasını döndü ve odasına gitti sonra elinde bir çantayla kapıdan dışarı çıktı sonrasında bir araba sesi geldi ve uzaklaştı....................................,


Bir bölümün de sonuna geldik diğer bölüm yarın karşınızda olucak

Konser sezon finali oldu ama 2. kitapla karşınıza gelicek

                                                 ÖPÜLDÜNÜZ

TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin