5.bölüm

335 19 0
                                    

                                                                            "kan dökülüyor"


"Vefa noldu niye koşuyorsunuz" dedi çağrı "görmedin mi  cemre kendini aşağıya attı" hasatanye gitiklerinde sanki yoğum bakımda yatan bir hastayı zeynoya benzetmişlerdi vefa gözünü  araladı "durukan!" dedi ve koşarak sarıldı  "oğlum sen ne iş" ." zeyno kaza geçirdi bende burdayım benim yanımdaydı markete giderken  " dediğinde vefa elini ağzına götürdü" niye amerikada baktıradınız "."buraya getirmek istedim "." anladım bizimkilere diyim"." asla vefa  haber ederiz sonra". " peki "dedi ve oradan ayrıldı .................


2 ay sonra

Zeyno okula farklı gelmişti sanki   herzamanki gibi intikam doluydu  abileri ve ikizine bile selam vermeden  durukan ,can ve miraç ile çatıya çıkmışlardı zil çalınca tüm herkes içeri girince  zeyno kardeşinin resmi olan pankartı astı üzerinde yazan yazı ise şuydu


" NESRİN KOÇAK YANİ ÇAĞRI KOÇAĞIN ANNESİ  KARDEŞİMİN ÖLÜMÜNE SEBEB OLAN KADIN!" 

Yazıyordu  zeyno zil çaldığında ses kaydını açtı ve çatıda yanındakilere  baktı  ses kaydı  tamamen şuydu


"Önder ben bir çocuğu öldürdüm farkındamısın  ve karşı aşiretin oğlunu!" 

Diyordu ses kaydı zeyo elindeki megofana konuştu " duydunuz mu  kardeşim  emre yağızoğlunun katili  NESRİN KOÇAK" dediğinde aşağıd ali çağrının yüzüne büyük bir yumruk geçirdi zeyno ise sadece yukardan bakıyordu İNTİKAM soğuk yenen bir yemekti ve bunun için 5 yıl beklemişlerdi  artık ödeşildionlardan da bir kurban verilecekti oda çok beliydi ya egeydi yada nesrin koçaktı  hangisi olucaktı   koçak aşiretinin konağında ise ölüm sesizliği vardı ardından dışarda duyulan sesle Nesrin kapıyı açında anlından 2 kurşun bam bam ............................



fragmanda zeyçağ vardı çiçeği verende çağrı!

Allah umarım zeyçağdır fragman aşırı iyiyidi

TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin