Ik lag nog in bed ik had gister iets te veel gezopen dus ik had nog een behoorlijke kater tot dat louis oppeens naast me stond en schreeuwde: "JORDAN OPSTAAN IK HOOP MAAR DAT JE TASSEN ZIJN INGEPAKT WANT WE GAAN NU WEG" jezus soms lijkt het net een wijf.. Toen realiseerde ik me dat ik mijn tassen helemaal was vergeten in te pakken. Ik besloot de eerste en de beste tas in te pakken en daar allerei soorten kleding in te doen. Want tja ik wist niet waar we heen gingen.
Toen liepen we naar buiten... En daar zag ik Elsa staan.. Ik had haar zo lang niet gezien. Maar toen ik op haar afliep deinste ze achteruit.. "Wat zie je eruit?!" vroeg ze. "Hoe bedoel je?" vroeg ik
"Je bent al in geen tijden naar de tandarts geweest en je haar is ook helemaal aan het uitgroeien. Je ogen.... Zien eruit alsof je non-stop aan de drugs zit."
"Zo slecht? Maaruh ik kom afscheid nemen.."
"Waar ga je heen??!"
"Geen idee maar ik ga sowieso het land uit."
"Jordan doe dit niet je word gearresteerd als je mee gaat met hem!"
"Waar heb je het over Elsa?!"
"Dat heeft hij bij mij ook gedaan ik heb 2 jaar in de bak gezeten voor verbodenwapen gebruik."
"Nee.. Zo ken ik louis niet."
"Jordan het is allemaal een act!"
"Nee.. Nee ik geloof je niet."
Op dat moment werd ik ruw bij mijn arm vastgepakt en meegenomen. Ik zag elsa nog haar telefoon pakken maar meer zag ik niet.Toen kwamen we op het vliegveld aan. "Louis alsjeblieft vertel me waar we heen gaan?"
Louis schudde zijn hoofd maar ik zag wel een vies lachje van zijn gezicht afstralen.
"Tassen graag" zei de man van de douane.
Ik legde mijn tas neer en ging door de poort. Ik wilde mijn tas pakken en verder lopen maar de douane hield me tegen.
"Is dit soms van jou?" vroeg 1 van de vrouwen die achter de bali stonden. En ze hielde een zakje met wit spul omhoog. Ik wist natuurlijk gelijk dat dit drugs was maar ik had het niet in mijn tas gestopt dus ik riep "Nee! Dat ik niet van mij!"
"O en van wie dan wel?" vroeg ze
Ik slikte en keek naar louis die daar heel relaxt stond te wachten. Ik kon hem niet verlinken ik kon het niet.
"Sorry het is wel van mij.."
"Nu oppeens wel? Oke dan. En ken jij dit meisje?" vroeg ze vervolgens aan louis
"Nee mevrouw... Ik heb dit meisje nog nooit gezien" antwoorde louis en toen knapte er iets in me
"LEUGENAAR JIJ KENT ME DONDERS GOED SMIEGT DAT JE BENT DURFT NIET EENS ZIJN FOUTEN TOE TE GEVEN."
De bewakers probeerde in alle macht mij tegen te houden maar dat lukte niet ik kwam er doorheen. En rende op louis af. Toen haalde ik uit, louis viel op de grond. De rest van de bewakers namen me mee. "JIJ GAAT HIER SPIJT VAN KRIJGEN MEISJE" riep louis me nog achterna.
En net voordat ik in een ruimte zat waar ik elk moment meegenomen kan worden door de politie zag ik harry. Met groote ogen zag hij hoe ik werd afgevoerd.