Faust , si cei doi , au mai stat putin la ,,mini oaza" si plecara mai departe , era un aer mov-verde ce zbura in jurul lor , era un monstru cu o coasa.
-Buna eroi , ma mir cum ati ajuns aici , eu va voi duce mai departe, insa nu puteti trece asa usor . Moșul spuse :
-Ai grija ca asta e nebun.
-Trebuie sa imi dati jos gluga , cine este cel care va incerca?
Faust sa dadu voluntar , una doua miscari si ii dadu gluga jos.
-Acum ?
-Acum puteti trece , veti intra in alta lume! Aveti grija!
Faust :
-Aveai dreptate ca e nebun. Cine e ?
-Sa stii ca te vei mai lupta cu el odata. Va fi de 10.000x mai puternic , si de 0x mai destept.
-Adica?
-Adica e prost dar rupe bine.
-Sa vedem..
-Eu am scapat fugind de el , de aceea mi-am pierdut piciorul.
Ajunse la o poarte mare , de 50-60 metri , pe care era iar o pancarda , si scria .. Eu sunt Dașermon , sunt zeu al durerii ... Pentru a trece de poarta trebuie sa te lupti cu mine pana cand cineva moare. Sau vei suferi pierderea piciorului drept.
-Sa te vad.
-Hahihihihihi..... Faust , ce nume frumos , dar nu conteaza.cat de frumos te numesti , ci cat de frumos pupti.
Doșermon se lupta cu Faust , Faust lovea dar fara efect .
-E randul meu.
Doșermon ii dadu doar una lui Faust , si Faust intra in poarta si o crapa. Faust avea corpul zdrobit. Se ridica si cu putere ii dadu una cu toate fortele lui , in capul lui Doșerman , acesta mai grav lovit , cazu jos mort.
Poarta se deschise , Faust era in aer , parca zbura , cand de odata o energie intra in el , apoi totul disparuse si Faust cazu la pamant incostient. Falcon il cara pe Faust , si cei trei pornira mai departe.
Faust se trezira incet , Falcon in lasa jos.
-Nu cred ca mai pot continua .
-Ba poti , spuse moșul. Trezirea , hai mai departe.
Faust incerca sa se trezeasca in picioare si reusi.
Cei trei pleca mai departe.
-Vai , parca avea tunuri in loc de maini.
-E puternic , ma mir cum de ai reusit sa rezisti si sa il invingi.
-Ma gandeam si eu la asta.
-El nu vroia sa ne omoare, am impresia ca doar vroia doar sa ne testeze.
-De ce sa ne testeze daca stia ca multi au puterea de al omora.
-Nu cred ca e mort , ci eu cred caci chiar acum ne urmareste fiecare pas , fiecare voce , fiecare cuvant , si fiecare gand.
-Iasi sfatui sa nu se uite in gandurile mele.
-Haha Faust esti pus pe nebunii.
-Moșule , nu stii cat de mult vreau crucea.
-Si eu o vroiam ca tine Faust pana am murit.
-Moșule , stii ce , noi vorbim , dar Falcon unde e?
-Falcon..(il striga)
-Bai ce sa intampla aici?
-E mana cuiva.
-Dar cine oare?
-Necuratul sau chiar cel pe care credeam ca l-ai omorat atunci.
-De ce zici ,,care credeam" , parca nu stiam sigur.
-Acum stim.
Moșul ii arata cu degetul catre un colt. Unde era Dașermon care il tinea pe Falcon , care acesta era mort, infipt in sabie.
-Nu cred ... Falcon...Gata si cu capitolul asta.
Status : Bun , capitole din 2-2 zile.
Contact
Skype : marius.ionut222
Mess : m.marius_ionut