Capitolul 1~ Nu pot...

14 0 0
                                    

Bună! Sunt Stef. Am 16 ani și sunt dintr-un cartier, dintr-un mare oraș. Și într-un cartier ca al meu trebuie să ști trei lucruri.

1. Să nu ai încredere în multă lume.
2. Să fi tare, rece.
3. Să nu te lași fraierit.

Știu o să spuneți că nu am dreptate , dar cu timpul asta înveți. Lumea e rea dar o să fie o poveste... frumoasă.

Și poate o să învățați din ea...

Eram pe stradă împreună cu Eri, prietena mea de doi ani. Ne îndreptăm spre casa Andreei, o altă prietenă bună de a mea.

- Stef! Azi ne întâlnim cu Ana!

Cine e Ana? Ei bine ea este , prietena mea și din nefericire iubita crush-ului meu. Deci nu pot să spun că o iubesc. Dar țin la ea și știu că ea îl merită.

- Da! Unde?

- Mergem să o luăm de la bunică-sa!

Deci să fiu clară... Ana stă în alt cartier dar vine des la bunică-sa, așa că stăm destul de des cu ea.

- Ok, hai să grăbim pasul! Am spus-o cu un mare zâmbet .

Am ajuns, am luat-o pe Andreea și am ajuns și la Ana.

Plânge , de ce plânge?

- De ce plângi? O întrebă Andreea înaintea mea.

- S-a..s-aa despă-rti-t de mi-mine! Nu poate să vorbească, plânge prea mult...

- Gata, gata , nu merită! Îi spun eu tristă.

- Este un nemernic! Spune Eri.

- O să ne răzbunăm! Spun eu.

- Cu siguranță! Spune Andreea.

Și ne luăm toate în brate. Și parcă nu îmi vine să îi dau drumul , plânge foarte tare . A fost o relație lungă , de 1 an aproape.

- Ce ți-a zis? Zice Eri nervoasă.

- A-a zis că îi-îi place d-de alt ci-cinrva!

- De cine?? Întreb eu cu o fată tristă.

- De una Ioana, nu o cunoaștem, e ceva neam foarte îndepărtat cu el.

- Ciudat! Dar gata cu plansul mergem la cumpărături. Spune Eri.

Sincer chiar a fost o zi excelentă , sunt foarte fericită că am ieșit azi. Dar cu siguranță nu am uitat de ce i-a făcut Cristian lui Ana. O să o plătească.

Jur...

Ziua asta a fost excelentă! Următoarea o să fie și mai bună. Sunt sigură! Și nici măcar nu s-a încheiat asta!

Ok hai să vazic ce s-a întâmplat...

Offf. Sunt extrem de furioasă....

Ana a plecat, și am rămas cu Andreea, doar cu ea. Și pe drum spre casă am dat de Cristian, adică fostul lui Ana și de gasca lui.

Am luat-o mai repede , prea târziu , Cristian se apropia de noi.

- Fetelor...

- Da!ce vrei? Spune Andreea.

- Vreau să văd ce faceți!?

- Bine facem mergem spre casă! Nu se vede ?! Spune tot ea cu sarcasm în glas.

- Ok, ok , mâine veniți la petrecere?

- Ce petrecere? Mă bag eu.

- Cea de la mine de acasă, dau o petrecere în cinstea foștilor prietena! Invit pe toată lumea! Avea un mic zâmbet pe față.

- Da, deci și pe noi? Întreb eu.

- Da! Veniți?

- Cu siguranță... spune Andreea!

O nuuuu... eu cu Andreea o lu-am separat dar continuăm prin apel!

" Deci, să te imbraci frumos mâine!"

" Nup , nu vin!"

"De ce? Trebuie să ne răzbunăm!"

" Offf ok, ok"

Următoarea zi toate bine și frumoasă mă inbrac întoro rochie cu paiete și cu niște sandale arginti la fel ca rochia. Și sunt gata dar parul totuși, nu pot să decid, cum îl fac.

Îl fac într-o coadă și gata. Sau nu , off , îl las așa și gata.

Am ajuns la petrecere , am venit singură ,fiindcă fetele au venit mai devreme. Am intrat pe ușă. Și văd o grămadă de lume, care bea, fumează , se sărută și ei bine nu mai zic.

Am încercat să dau de fete dar nu le văd. A gata le-am văzut. Sunt lângă scară. Mă așteaptă?

Mă apropi de ele.

- Aici erai?! Spune Andreea , încântată.

- Da! Spun eu , cu o spaimă în voce!

- Ok , avem un plan. Noi mergem sus și căutăm prin camere, tu trebuie să îl distragi. Spune Eri.

- Ce? Nu , nu pot...

Chiar nu pott....

- Nu te las să cauți tu, ești o împiedicată, nu poți tu să faci asta. Acum gata treci la trebă noi mergem sus.

Nu pot...

Offf, ce mă fac? Nici nu l-am văzut azi măcar , acum trebuie să îl și distrag?! Offf.

Sper că va plăcut primul capitol, aveți răbdare o să devină mai interesant. Promit! Nu uitațivotați cartea șiîmi spuneți părerea voastră despre ea vă pup și vă iubesc!

Dragoste Interzisă!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum