0.9

464 24 9
                                    

Naruto:bu arada bi daha gri eşofman giyme

Sasuke:peki :)

Zar zorda olsa kalkıp duş aldım ve ben çıktıktan sonrada sasuke girdi ve ikimizde giyinip aşağı indik ve kahvaltı ettik

***

Naruto:kiba sasukeyi dördün mü?

Kiba:hayırrr?

İtachi:yürüyüşe çıkıyorum ben dedi ve gitti en son gelir birazdan

Naruto:tamam neyse şey ağrı kesici varmı?

Kiba:ilaç dolabı orda vardır belki içinde bak istiyosan

Naruto:oha burası çok karışık nerden bulayım ben?

Daha sonra sasukenin migreni olduğunu ve habire ağrı kesici içtiğini hatırladım. Yukarı çıkıp çantasından minik bir ilaç çantası çıktı ve bende içinde ağrı kesici aramaya başladım. İçinde garip garip haplar vardı ve ağrı kesicilerle aynıydı hapın tarzı sadece adı farklıydı. Çok kafaya takmadan ağrı kesiciyi alıp içtim ve biraz uzandım

****

Gözlerimi açtım ve elimi telefona attım yaklaşık 1 saattir uyuyordum. Kalktım ve aşağı indim ama sasukeyi gene göremedim

Naruto:sasuke yok mu hala?

Sakura:gelmedi vallah bilmiyoruz

Naruto:nerde bu çocuk ya..

Geçtim koltuğa oturdum ve kafamı dağıtmak için film açıp izlemeye başlamıştım

Aradan 2 saat geçmişti ama sasuke hala ortalıkta yoktu. En sonunda dayanamadım ve kapıdan dışarı fırladım ve arkamdan seslenselerde duymamazlıktan geldim ve koşmaya devam ettim ama hiç bir yerde sasukeyi bulamadım. En sonunda minicik tatlı ahşap bir ev çıktı karşıma. Penceresi açıktı pencereye doğru gittim ve içeriyi dinlemeye basladım ama eve yaklaştığım anda nefesim kesildi feromon kokularından boğuluyordum. İçerden bir adamın inleme sesi geliyordu tabi ben merakımdan çatladığım için camdan içeri girdim ve sessizce kapısı aralık olan odanın oraya gittim ve aralıktan baktım.

Yerde eşyalar ve kıyafetler vardı. Kafamı kaldırdım ve bir adam gördüm çıplaktı ve resmen birini sikiyordu. Kafamı birazcık daha yaklaştırdım ve direk sertleştiğimi hissettim odaya bakındım ve etrafta yerlere kadar dökülmüş afrodizyak şişeleri olduğunu gördüm. Tam geri gidicektimki adam biraz yana doğru kaydı ve o sırada karşımda sasukeyi gördüm..

Haraketsiz ve yatağa bağlı bir şekilde duruyordu tepki bile vermiyordu..

Sana güvenmiştim sasuke... bana söz vermiştin seni bırakmicam demiştin..

Geri geri giderken elim bir bardağa takildı ve bardak yere düşüp kırıldı o sırada içerden kim var orda gibisinden bir ses duydum. Tam gidicektim ki bardağın düştüğü yere baktığımda sasukenin çantasında olan ilaçlara benzediğini gördüm ve adına bakıp hemen kaçtım..

Eve geldiğimde içeri girdiğim gibi yere yıkıldım ve nefes alamamaya başladım. Nefes alamıyordum ve elim ayaklarım kesiliyordu. Herkez yanıma gelmişti ve beni yerden kaldırıp koltuğa oturttular ardındanda ve su içirdiler bana panik atak geçiriyordum sanırım..

Sakura:daha iyi misin?

Naruto:evet..

İtachi:noldu anlatıcak mısın?

Naruto:tek bir cümle söyliyebilirim sadece..

İtachi:???

Naruto:sasuke beni aldatıyor

Ayağa kalktım ve yukarı çıkıp sasukenin çantasından ilaçların adına baktım aynısıydı.. hemen telefonumu alıp ilacın adını aratıp araştırmaya başladım ve ilacın amacında şöyle yazıyordu 'felç etmek için kullanılır, her ne kadar uyanık gibi gözükseniz bile aslında felçli ve baygınsınızdır bilinciniz yoktur. Genellikle setlerde ve hastanelerde kullanılır.' Bunu okuduktan sonra aklıma odadaki afrodizyaklar ve sasukenin o duygusuz surat ifadesi gelmişti..

Naruto:yoksa.. HASSİKTİR! HAYIR! HAYIR! HAYIR!

Hemen yerimden fırlafım ve kyuubinin çakrası etrafımı samış bir şekilde deli gibi koşmaya başladım. Ve eve geldiğim gibi camdan içeri daldım ve adamın üzerine saldırdım. Sasukeyi giydirmişti ve yatakta sanki uyuyor gibi gözüküyordu ama aslında bilinci yetinde değildi. Adamı ölene kadar pençeledim ve parçaladım. Adam alfaydı ve büyük ihtinalle gizlice sasukeye bu ilaçları verip bayıltıp hep onu buraya getirip onu....
Her neyse sasukeyi kucaklayıp koşarak eve geldim ve kapıdan içeri girip yukarı çıktım ve sasukeyi yatağa yatırıp lavaboya gittim ardındanda elimdeki kanı yıkayıp sasukenin yanına oturdum ve oda gözünü açtı...

Naruto:sözünü bozdun mu sasuke?..

Sasuke:ne?..

Naruto:beni terk etmicektin.. sözünü tuttun mu yoksa bozdun mu sasuke..

Sasuke:hayır tuttum ve tutmayada devam ediyorum- ah!

Naruto:iyi misin?

Sasuke:vücudum çok ağrıyor..

Ayağa zar zor kalkıp ayanın önüne gitti ve tişörtünü kaldırdığı gibi geri indirdi. Her yerinde morluklar ve izler vardı

Sasuke:b-bunlar kırbaç izleri değil dimi?..

O sırada boynunu fark etti resmen boynunda el izine benzer kocaman bir morluk vardı ve bileklerinide gördü ip izleri vardı..

Sasuke:n-naruto noluyor..

Göz yaşlarımı tutamamıştım kalktım ve gidip ona sarıldım

Naruto:ç-çok özür dilerim.. benim yüzümden oldu..

Sasuke:ne?.. bana şunu doğru düzgün anlat lütfen..

Beraber yatağa oturduk ve ona ilacı gösterdim

Naruto:bunu mu içiyorsun sasuke?..

Sasuke:evet ağrı kesicim o niye ki..-

Naruto:bu felç etmek için kullanılan bir ilaç.. yaklaşık 3 saat önce seni aradım ama yoktun.. hiç bir yerde bulamadım seni ama daha sonrasında küçük bir evde bir adamlan beraber yatkta buldum bağlıydın tepki vermiyordun.. ilk başta beni aldatıyorsun sandım doğal olarak ama değilmiş.. daha sonra mutfak tezgağında bu ilaçlarin aynısı olduğunu fark ettim ve ilaçları araştırdım.. felç etmek için kullanılır yazıyordu ve bütün belirtileride.. sen hepsine uyuyordun.. daha sonra seni alıp buraya getirdim..

Sasuke:n-ne.. h-hayır..

Ağlamaya başladı va gelip bana sarıldı ve daha sonra uzanıp ikimizde ağlamaktan öylece uyuya kalmışız...


Sad bölüm :( neyse sasukeye üzüldüm ya.. öyle yani bir bölümün daha sonuna geldik sizi seviyorum bayyy♡♡♡

Sen Beni Hiç Sevmedin|SasuNaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin