Ne diyeceğim ben şimdi.. narutoya nasıl söyleyeceğim..
"Güzelim.. annen hala uyanmadı.. ona kardeşini kaybettiğimizi söylersek yıkılabilir, napıcam? Babana biraz tavsiye ver kızım.."
"S-sasuke!"
"Annen uyanmış.. napıcam
s-söyliyemem ben!""Sasuke!"
Sasuke bebeği kucağına alıp eşinin yanına iner ve dikatlice bebeği ona verir.
"Çok güzel ama bu..."
"Evet öyle.. naruto"
"Efendim hayatım?"
"Seninle konuşmam lazım"
"Bu kadar acil ne olabilir ki?"
"Söyliyeceğim şeyden sonra çok üzülmek yok tamam mı?.."
"Belli zaten bu suratın düşük senin noldu çabuk söyle"
"Naruto.. biz bir bebeğimizi
k-kaybettik..""Nasıl bir bebeğimizi kaybettik burda işte?"
"H-hayır onlar ikizlermiş ve biri sen doğum yaparken dayanamayıp ölmüş.."
"N-ne.."
İkisininde gözlerinden yaşlar süzülürken naruto sasukeye sımsıki sarılır ve çığlık çığlığa ağlamaya başlar.
"Aşkım sakin ol tamam sonuç olarak bir yavrumuzu daha kaybetmedik değil mi?.."
Naruto sasukeden ayrılır ve bir hızla ayağa kalkar ve sarsılır.
"Benim yüzümden oldu.."
"Hayır naruto lütfen kendini suçlama"
"Benim yüzümden oldu!.. hepsi benim suçum.."
"Naruto sen hiç bir şey yapmadın bu onun kaderinde varmış yapma böyle nolursun, hem ayrıca eminim o orda daha güzel bir hayat yaşıyordur nolursun bebeğim lütfen."
"Başım dönü-.."
Naruto tam yere düşecekken sasuke onu yakalar ve yukarı çıkarır.
"Bebek size emanet ben naruto ile ilgilenip geliyorum"
"Peki"
Odaya girdim ve lavaboya gidip narutonun üzerindekilerini çıkardıktan sonra o kanlı şeyleri çöpe attım ve narutoyu küvete yatırdım.
Narutoyu yıkadıktan sonra küvetin içinde havluya sarıp aldımve yatağa yatırdım.
Temiz kıyafetler alıp narutoya giydirdikten sonra düzgünce yatırıp üzerini örttüm.
Bizimkilerin yanına gidip bebeğimi kucağıma aldım ve narutonun yanına yatırıp bende yanına yattım.
Çok güzel bir manzaraydı.. ortamızda kızım ve onun yanındada güzeller güzeli eşim.. ama keşke diğer bebeğimizde burda olsaydı.
Malesef hayata tutunamadı.
Ama malesef ki onun için yapabileceğim bir şey yok.
Kısa final evet ama bu sefer kötüyle iyi arası bir son ile bitirdim çünkü hep iyi son ile olmuyor bende böyle birşey yaptım umarım kitabımdan zevk almışsınızdır sizi seviyorum diğer kitaplarımda görüşmek üzere bai♡
Eğer yazım tarzımı, kitaplarımı vs. Beğendiyseniz bu kitaplarımada göz atabilirsiniz canlarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Hiç Sevmedin|SasuNaru|✅
Fanfictionsen beni hiç sevmedin sasuke.. hiç.. bir kere bile benim gözlerimin içine baktığını veya sarıldığını bile hatırlamıyorum.. Omegaverse BxB Smut içerir!