Jiko: "Kaksin verroin pettäjiä"

75 9 2
                                    

Niko

Minä kyllä tiesin, että oli normaalia joskus hieman ihastua toiseen ihmiseen, vaikka oli jo onnellisessa parisuhteessa. Mutta oliko se enää normaalia, että mietit tätä henkilöä kaiken aikaa? Tai että hän pikkuhiljaa alkoi aiheuttamaan outoja tuntemuksia sisälläsi? Kaikki oli mennyt yli viimeistään siinä vaiheessa, kun Joonas alkoi ilmestymään uniini.. märkiin sellaisiin...

En tiedä oliko Joonas huomannut mitään minussa tai väliemme muuttumisessa. Tai siis oltiinhan me edelleen läheisiä ystäviä, mutta vähän väliä välillemme muodostu jännite, kun olimme kahdestaan.. ja erittäin outo, jopa seksuaalinen sellainen.. eikä sitä voinut vain ignoorata, että joskus Joonas aiheutti minulle jopa seisokin mielikuvitukseni lähtiessä liian pitkälle laukalle...

Olin ihan korviani myöten kusessa. Parisuhteeni Nooran kanssa oli kärsinyt hieman viime viikkoina tämän minun ihastumiseni takia ja Joonaksellakin oli tyttöystävä. En halunnut erota Noorasta, koska rakastin häntä silti, mutta en halunnut Nooran tuntevansa oloaan kurjaksi, kun en ollutkaan yhtä läheisesti tämän kanssa enää. Ei sekään tuntunut oikealta ajatella vain Joonasta kaiken aikaa... en todellakaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa, kun en oikein voinut edes puhua tästä kenellekään.

---

Kiertuebussin ovi kolahti kiinni muiden paitsi minun ja Joonaksen lähdettyä. Minua ei ollut huvittanut lähtä minnekään tänä iltana, joten aijoin todennäköisesti vain makoilla ja ehkä jossain vaiheessa avata yhden bissen jääkaapista. Joonaksesta en tiennyt, mutta ehkä hänen syynsä oli sama kuin minullakin.

Istuin bussin perällä niin sanotulla sohvalla ja avasin twitterin. Aikaa ainakin sillä sai kulumaan jos ei muuta. Enkä myöskään halunnut ajatukseni harhailevan Joonakseen.. ja siihen miltä tämän huulet tuntuivat omillani, kun emme ole pitkiin pitkiin aikoihin edes jakanut yhtä kaverillista pikkupusua...

Kaipasin sitä aikaa, kun olimme niin läheisiä vielä. Kaipasin tuon läheisyyttä ja kosketusta, vaikka kielletyiltä nuo halut tuntuivat nyt. Ehkä voisin vielä saada välimme takaisin ennalleen? En kyllä tiedä olisiko se hyvä idea ollenkaan..

---

Säpsähdin Joonaksen paiskatessa keikkabussin oven ensin auki ja sitten kiinni. Pitkä liuta kirosanoja karkasi sen suusta ennen kuin se pisti puhelimen taskuunsa ja rojahti toiselle puolen sohvaa mahalleen. Katsoin kummissani tuota miestä, joka oli nyt hiljentynyt täysin. Se oli hetkeä aikaisemmin vastannut puhelimeen, mennyt ulos ja tullut nyt takaisin tuollaisena.

"Kaikki....ok?" Kysyin hämmentyneenä. Sain vastaukseksi vain ähisemistä. Kohotin vain kulmiani ja koitin odottaa, jos tuo myrskyn keskittymä sanoisi jotain suomeksikin.

"Se oli vain Jenna.. Tuli pieni riita" Se lopulta selitti.

Joooh.. pieni riita vain. Totesin mielessäni. Joonaksen ja Jennan suhteessa oli aina välillä jaksoja, jolloin Jenna saattoi syyttää Joonasta milloin mistäkin. En ymmärtänyt miten ne oli edelleen yhdessä, vaikka eihän heidän suhteensa kuulunut minulle ollenkaan.

"Mä en ymmärrä miten se ei luota muhun taaskaan yhtään. Sen pitäis ymmärtää et mä oon pitkiä aikoja poissa kotoa aina tän meidän bändin takia. Nyt se sit kehtas vielä heittää päälle syytöstä pettämisestä.." Joonas jatkoi kuulostaen erittäin ärsyyntyneeltä.

Mietin pitäisikö minun vain sanoa suorat sanat Joonakselle tämän parisuhteesta vai lohduttaa häntä jotenkin muuten. Ei pahalla, mutta alkoi nämä heidän riidat ärsyttämään meitä muitakin, kun Joonas valitti asiasta ja oli sitten pahalla päällä useamman päivän.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Intohimon huulet💋 [Blind channel oneshots]Where stories live. Discover now