-14-

37 5 4
                                    

Birşeyler yazmış olabilirim bu bölüme 👉🏼👈🏼

1 yıl 5 ay sonra

Hyunjinin ağzından

Aradan 1 yıl 5 ay geçmişti ve kaza geçirenlerin hepsi de iyileşmişti. Ayrıca Felix ve benim aramda çok iyi ilerliyordu. Liseyi yeni bitirmiştik. Changbin e bakarsak göbek atıyordu hergün. Changbine kalsa üniversiteye gitmeyecekti. Ama chan onu zorladı. Changbin kabul etti mi diye sorarsak, tek bir şartla kabul etmişti. Bilin bakalım ne?

EVLENMEKLE!

Chan salağı da kabul etmişti amk. Bu manyakla evlenilir mi lan. 1 ay sonra evlenecekti bunlar artık, dünya evine giriş yapiolar yazık, Changbin elden gidiyo diye üzülürdüm ama çok mutluyum. Bu arada biz kendi gurubumuzca para biriktirip bir ev aldık.

|||||||||||||

Ev ve odada kalan kişiler böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev ve odada kalan kişiler böyle

Felixin ağzından

Sabah uyandığımda minsung ikilisi uyanmıştı odada yoktular. Hyunjinde bacağını üstüme atmış bana sarılıyordu. Çok deli yatıyor bu. Hyunjini uyandırmadan yerimden kalktım. Aşağı indim, inmez olaydım, inmeseydim bu manzarayı görmezdim. Minho ve Jisung ekmekleri tost makinesine koymuşlardı glb tost makinesinden duman çıkıyordu. Minho ve Jisung napıyodu? Sikişme time. Minho jisungu koltuğa atmış öpüyordu. Bende boş durur muyum çaktırmadan tost makinesinin fişini çekip minsung ikilisinin fotosunu çektim bitane.

Birden bağırdım. Bu salaklar bana baktı tabi hemen. Kahkaha atmaya başladım.

M ne gülüyon lan it

F Fotonuzu çektim knk

J sil hemen gösterme birine

F Manyak sence ben birine gösterir miyim? Sana göstercem ztn

Fotoyu hemen onlara gösterdim onlarda gülmeye başladılar.

J Sen napmışsın lan öyle Minho Södmdksksmskal

M Kaptırıyom kendimi öyle

Kızlar bizim sesi duymuş olacakki söylene söylene aşağı indiler.

Somin Lan salak mısınız siz ne gülüyonuz ayı gibi

Yeji Tövbe ya

Kızlar yine söylenerek kahvaltı hazırlamaya başladılar.

Kahvaltı hazır olduğunda herkes uyanmıştı.

Hyunjin Napmışsınız lan böyle çok güzel kokuyo

Jiwoo Tabi güzel kokar, ben yaptım

Hyunjin Yemekten vazgeçtim sen içine zehir katmışsındır

Ryujin Ya manyak niye öyle yapsın, bu arada sadece yumurtayı ben yaptım. Üşendim kalanını yapmaya.

Chan Teşekkürler arkadaşlar, çok güzel gözüküyor.

Felix Aramızdaki tek akıllı chan

Diyip ağzıma bir tane zeytin attım.

||||||||||||

Akşam olmuştu. Hyunjin havuza girmek için beni zorladı. Bende kabul etmek zorunda kalmıştım. Herkes salonda oturuyordu. Havuz arka bahçedeydi. Hızlıca deniz şotürtumu giyip aşağı geldim. Hyunjin beni görünce gülümsedi.

H Kaslarını çok seviyorum biliyor musun

F Gözlerinden anlayabiliyorum.

Hyunjin havuza girmişti. Eliyle gel hareketi yaptı. Şansıma su sıcaktı.

F Su sıcakmış.

H Seni çok seviyorum. İyi ki hayatımdasın, iyi ki seni tanımışım, iyi ki aynı okula denk gelmişiz.

F Bende seni çok seviyorum Hyunjin. Senden başka kimseyi sevemem.

Hyunjin belimden tuttu ve kendine yaklaştırdı. Elimi yanağına koydum. Alınlarımızı birleştirdik. Onu gerçekten herşeyden çok seviyordum. Hyunjin beni öpmeye başladı. Belimdeki bir eli yaşça bacağıma doğru ilerledi.

Yazardan

Felix bacaklarını Hyunjin in beline sardı. O yavaş ve hafif öpücük şiddetlendi. Hyunjin Felix in boynuna doğru ilerledi. Arka bahçeye bakan bir pencere olmadığı için rahatlardı. Hyunjin suya daldıve Felixin karnına küçük ısırıklar bırakmaya başladı. Felix in çıkardığı sesleri suyun altından duyabiliyordu. Nefesi tükenince su üstüne çıkıp felixi dudaklarından öpmeye başladı. Felix ağzında Hyunjinin dilini hissedince rahatça istediğini yapabilmesi için ağzını araladı.

Hyunjin dilini Felixin ağzından çıkardı ve normal bir şekilde öpmeye başladı. Felix şortunda Hyunjinin elini hissetti. Hyunjin yavaşça Felixin şortunu indirip suyun dibine bıraktı. Felix te Hyunjin in şortunu indirdi, ve tamamen çıplak bi şekilde kaldılar.

Felix kendisini Hyunjinine sürtmeye başlayınca Hyunjin yeniden büyükçe bir nefes alıp suyun altına girdi. Hyunjin suyun altından o kısma oldukça yakın yerleri öpüyordu. Arada bir küçük dil hissediyordu vücudunda Felix. Hyunjin suyun altında artık rahat edemediği için şortunu giydi hızlıca. Felix ne olduğunu anlatımda o da giydi ve hemen evin içine açılan kapıdan içeri girip hızlıca odalarına çıktılar.

||||||||||||||

Slmlar

Dün bölüm atamadım sori

Bu bölüm çok uzun oldu diğerlerine göre o yüzden devamını bidahaki bölüme aktarıcam. Bunu yayınladığım gibi yeni bölümü yazcam.

İşleri kızıştırdım smcjdkskdjakak

604 kelime

You're my homework ~ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin