Minho nun ağzından
Sabah uyandığımda yanımda tatlı tatlı uyuyan bi sincap vardı. Tanrım uyurken bu kadar tatlı olmak zorunda mı?! Sincabımı uyandırmadan kalktım yataktan ve aşağıya indim. Bahçeye geçtiğimde, havuz çok güzel gözüküyordu. Geri yukarı çıkıp odadan deniz şortumu aldım ve alt kattaki lavaboda giydim.
Havuza direkten daldım. Ayrıca hiç ses yoktu bizimkilerden, uyuyorlardı anlaşılan. Gerçi büyük bi ihtimal saat 06 falandı.
Jisung
Uyandığımda saat 7.30 tu ve yanımda Minho yoktu. Esneyip kalktım ve odadakileri kontrol ettim. Felix ve Hyunjin uyuyordu. Kızların odasına baktığımda sadece Somin odada yoktu. Seungminlerin odasındada Sunghoon uyanmıştı. Yeni uyandığı her yerinden belli oluyordu, hemen yanıma geldi. Chanların odasında ikiside uyuyordu.
Sunghoonla aşağı indik Somin koltuğa oturmuş telefona bakıyordu.
Js Naber kız
Sm Neye benzio
Sh Ay bırak Matthew le mesajlaşıyodur o
Sm Tabi ne sandın.
Sunghoonda koltuğa atladı resmen. Hemen Sominin yanına geçip Matthewle ne yarıştıklarına bakmaya başladı. Bende mutfağa geçip bir bardak su içtim ve arka bahçeye geçtim Minho şezlongda oturuyordu.
Js Vaaayy! Bensiz havuza girdin demek ha
Mh Uyandırmak istemedim
Js Tamam aşko
Hemen yanındaki şezlonga oturdum ve sohbet etmeye başladık
|||||||||||||||
1saat sonra
Jiwoonun ağzından
Odada kimse yoktu. Yeni uyanmıştım. Saat 12.09 du. Görünüşe göre en son ben uyanmıştım. Aşağıya indiğimde herkes kahvaltı masasına oturmuştu. Somin tam merdivenlere çıkacakken durdu.
Sm Hanımefendi uyanmış
Anlaşılan beni uyandırmaya geliyordu.
|||||||||||||||
Slmlar
Normalde bugün bölüm atmicaktım
Ama eve daha erken geldiğim için bir tane bölüm attım.
Boş bi bölümdü birazcık açıkçası.
İçime sinmedi bu bölüm
Yarın iki tane bölüm atmaya çalışcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're my homework ~ Hyunlix
FanfictionYan shipler KARD/ Bmin Sephwoo Skz/ Minsung Changchan Seungİn İtzy/ RyuJi Blackpink/ Chaennie