"Bu okuldaki ilk günüm.. Umarım burada da sorun yaşamam."
Okul kapısına gelmiştim, Yakohoma’ya babamın işi yüzünden taşınmıştık. Zar zor bile olsa alıştığım okulumdan ve insanlardan kopmak zorunda kaldımıştım. Bu yüzden sinirliydim ama babamın değerini anladıkları için de sevinçliydim.
Kısa bir süre bile olsa kafamın içindeki düşüncelere dalıp gitmiştim, bunu fark etmemiştim bile.
“Hey, iyi misiniz? 10 dakikadan beri burada dikiliyorsunuz da.”
Sesle irkildim ve arkamı döndüm;
“A-ah üzgünüm..” diyerek okul merdivenlerine doğru ilerledim.“Tanrım bu okul hakkında hiç bir şey bilmiyorum! Müdürün odası nerede ki?”
Okulun içine girdiğimde dediğim tek şey buydu, birkaç dakika okulun koridorlarında müdür odasını aradım sonunda buldum, kapıyı tıklatıp içeriye girdim.
“M-merhabalar ben yeni öğrenciyim de.. Sınıfımı öğrenmek için gelmiştim.”
Müdür bana doğru döndü;
“Adın neydi kızım?”“Adım Misaki Misa.”
“Hah, nakil öğrencisin değil mi? Sınıfın 1-C.”
“Teşekkür ederim, kolay gelsin efendim.” Odadan çıktım ve sınıfımı bulmak adına ilerledim.
Sınıfın önüne geldiğimde kapıyı tıklattım, sürgülü kapıyı çekip içeriye girdiğimde sınıfın gözü üzerimdeydi.
Nereye baktıklarını elbette biliyorum, hepsinin meraklı ve tiksinmiş bakışları göz bandıma bakıyordu :).
İlk bölümün sonuna geldik, sizi seviyorum umarım beğenirsiniz iyi okumalar dilerim. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin!-Mika
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is beauty bitter?
RandomSelam, bu ilk hikayem. Saçma olabilir üzgünüm.. İyi okumalar!