「3」

16 2 42
                                    

Haftalar sonra aldığım tek soru “Sol gözünde neden göz bandı var?” oldu.

Bu soruları tabii ki de geçiştiriyordum. Ama gerçeği söylemek gerekirse ben de bu göz bandından kurtulmak istiyorum ama insanlar tarafından dışlanmaktan korkuyorum :).

Tabii ki her soruyu böyle geçiştirirseniz diğerleri meraklanır, en meraklanan kişiler ise sınıfın zorbalarıdır. Benim de kaderim öyleydi..

Sınıfta ki zorba ise Sakura Haru idi, sizce bir zorba tek takılır mı..? Tabii ki de hayır. Yanında iki gereksiz daha vardı.

Tenefüste sıramda oturup kafama göre bir şeyler karalarken Sakura başıma geldi.

Misa-chan bizi bu kadar meraklandırdığın yetmedi mi?”
(Japonya'da soyad ile sesleniliyor.)

“Efendim?”

“Diyorum ki, artık sol gözünü görsek mi?” suratında resmen şeytani bir gülümseme vardı.

Sol gözüme ne diye taktınız ki? Başka işiniz yok mu sizin? Temizlik sırası bugün siz de onunla ilgilensenize.”

"Ow, Misa-chan bu kadar kaba olduğunu bilmiyordum.”

“Lütfen beni rahat bırakın.” Diyerek sıramdan kalktım kapıya doğru ilerlerken Mai ile Mei kollarımdan tuttu.

Derdiniz ne sizin!?”

“Sadece gözünü görmek istiyorum.”

Ne kadar çabalasamda başaramadım. Sol gözümün rengi farklı ve aile içi şiddetten dolayı bir yara izi var. Bu yüzden gözümü saklamak zorundayım.

Gözümde ki yarayı bana bırakan kişi annemdi, sürekli içerdi bir günde istediğini yapmadığım için gözüme kızgın yağ döktü diyebilirim, olayı pek hatırlayamıyorum daha küçüktüm ve acıdan dolayı bayılmıştım..

Sakura zorla da olsa gözümü açtı, gördüğünde ise yüzündeki tiksinmiş ifadeyi iliklerime kadar hissettim.

Bu ne be? Ucube.”

Sizce olay böyle kalır mı? Kalmaz.

“Seni güzelleştireceğim, korkma tamam mı?” güldü.

İçimi tabii ki de korku kapladı. Sakura elini kalemliğine attı. Tanrım çok korkuyorum! Titrememe sahip çıkamıyorum! Kurtulmak istiyorum.

Ucu sivri bir şey çıkardı, düşündüğüm şey olamaz değil mi? Lütfen olmasın tanrım!

Bana yaklaştı;
Güzelleşeceksin.”

“N-ne demek bu?” 

Gözüme yaklaştı, gözümü oydu :). Tek yaptığım şey çığlık atmak oldu.

19 Haziran 2020

“Misaki Misa’nın cenazesine hoş geldiniz. Öğrencimizi saygı ve sevgi ile anıyoruz.”

“Ona bunu yapanlar polise teslim edildi.”

“Misa-chan.. Sıranda çiçeklerin yerine senin olman gerekmez mi?!”

“Hori-san.. Artık ağlama, Misa-chan seni böyle görürse.. Üzülür değil mi?”

Final bölümümüz~
Bir günde bitirdim WKDKEODKWODKELDWL.

-Mika

Is beauty bitter? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin