Bölüm 2

36 3 0
                                    

Jisung, gelir gelmez olanları kısaca anlatmıştı. Yağmurdan dolayı ıslak saçları üşüdüğünden dolayı mor dudakları ile ağlıyordu.

Sg; bu adam için ağlama

Fx; şey hatırlatmak istemem ama aldatılma gibi bişey tabiki ağlicak seung

Ch; yeter kapatın konuyu

Hj; sende burada kalıcaksın duydun mu jisung?

Evet anlamında kafasını sallamıştı jisung. Telefon çalma sesini duyunca mutfakta şarjı dolan telefonunu eline alıp kimin aradığına bakınca bu kişinin minho olduğunu anladı.

Mh; nerd-

Js; beni aramamanı söylemiştim

Mh; bak hayatım aramızda hiçbişey olmadı yemin ederim böyle saçma bi sebepten dolayı senin göz yaşı dökme sebebin olduğum için çok özür dilerim. Eve gelmek istersen gel yada nerdeysen söyle konuşalım en anazından lütfen.

Js; changbin hyunglara gel

Jg; o kim hyung

Js; minho

Kızgın bir şekilde sesini yükselterek cevap vermişti jeongin.

Jg; hala onunla konuştuğuna inanamıyorum

Js; gelicez ve konuşucaz o kadar

Mh; birazdan geliyorum bişey istiyo musun bebeğim

Fx; istemiyor

Mh;  sana ne ol-

Js; arkadaşlar susun kapatıyorum minho gelince konuşuruz.

Dedi ve yüzüne kapatmıştı telefonu jisung.

Hyunjin'in yatağında yatmış minho'nun gelmesini bekliyordu jisung.
Kapı çaldığında kapıdaki kişiyi minho sanıp açmıştı jisung. Ama kapıdaki kişi minho değildi. Kapıdaki kişi, minho'nun o kız arkadaşıydı.

Jisung'un gözleri dolmuştu. Kız ise jisung'a bağırmakla meşguldü. Jisung kızın boğazını tuttuğu an seslere gelen arkadaşları jisung'u engellemişti. Ve kızın hemen arkasından minho gelmişti.

K; SEN KİMSİN SEVGİLİMLE ARAMI BOZUYORSUN

Sg; boş yaptığın yeter siktir git şimdi

Mh; ne oluyo

K; sevgilim hoşgeldin

Dedi ve kız, minhonun dudaklarına bir öpücük kondurdu...

Minho hemen kızdan geri çekilsede jisung o anda şok geçirip başı döndüğü için dengesini kaybederek yere düşmüştü ve gözyaşlarını durduramamıştı.

Cg; sana inanmıyorum minho

Mh; açıklayabilirim jisung

Jisung konuşmadan sadece ağlıyordu ve sanki güçsüzleşmişti kalkamıyorudu ayağa.

Jg; NEYİ AÇIKLİYACAKSIN!?

K; gidelim hadi hayatım

Hj; İKİNİZDE SİKTİRİN GİDİN ÇABUK

jisung zar zor ayağa kalkıp yukarı çıkmak için merdivenlere giderken bir anda karanlık onu karşılamıştı. Sabahtan beri hiçbişey yememiş ve içmemişti. İştahı kesilmişti yani. Kolay değildi 3 yıllık ilişkisinde aldatılmak. Çok seviyordu minho'yu...

Fx; JİSUNG

Mh; ne oldu jisung'a

Dedi telaşlı bir şekilde. Chan'ın kollarında baygın bir şekilde yatıyodu jisung.

Mh; JİSUNG! JİSUG AÇ GÖZLERİNİ

Jg; SENİN YÜZÜNDEN OLDU BUNLAR!

Hj; bende şuanda kavga etmek isterdim ama hiç sırası değil ikinizde yürüyün çabuk!

Evden çıktıkları anda minho yağmurdan jisung ıslanmasın diye siper etmişti kendini.

Yaklaşık 30 35 dk sonra jisung gözlerini aralamıştı ve ilk kullandığı sözcük '' minho'' olmuştu...

die ~minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin