Bölüm 6 FİNAL

44 3 16
                                    

Minho istemesede sevgilisinin canı için zorla evlendiriliyordu. Eğer evlenmezse jisung öledebilirdi çünkü. Nikah başlamıştı

(NM nikah memuru)
(nikah varmı korede onu bile bilmiom çaktırmayın LDMKFKFOCMDNC)

NM; bayan kim jiwoo bay lee minho'yu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

jw; EVET!!

NM; peki siz bay lee minho bayan kim jiwoo'yu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Memur bunu söylediği zaman minho'nun gözü arkadaşlarına kaymıştı tam evet dediği sırada salona biri gelmişti.
Evet bu jisung'du.

Js; böldüğüm içim üzgünüm minho,bu senin için. Umarım ilerki hayatınızda çok iyi anlaşırsınız. Jiwoo ona iyi bak. Ne kadar sert görünsede kalbi ufacık şeye kırılabilir. Üzgünüm minho beni affet...

Dedi ve elindeki zarfı minho'ya verip koşarak çıkmıştı salondan. Arkasından arkadaşları gitse de bulamamıştı onu.
Minho hızlıca zarfı açıp içindekileri okumaya başlamıştı.

'' selam minho! Evleniyormuşsun. Umarım hayatının sonuna kadar hiç mutlu olmadığın kadar mutlu olursun. En büyük hayalin baba olmak hayalini gerçekleştirmek için bir fırsatın var artık. Eğer bunu okuyorsan bilki intihar etmek üzereyimdir. Lütfen üzülmeyin bu en doğrusu olacak. Eminim! Aileme haber verin ama bunu bil ki senin yüzünden olmadı. Sen beni ayakta tutuyordun ama sanki bir anda boşluğa düştüm Minho. Her neyse sana çok teşekkür ederim sen benim için diğerlerinden farklısın ciddiyim belki bunu bin kişiye söyledim ama hiç bu kadar ciddi ve içten söylememişimdir seni çok seviyoruum ve hep sevicem hep yanımda kal bebeğim olarak meleğim olarak kal isterdim ama olmadı malesef, belki sana diğerleri gibi iltifat edemiyorum ama seni sevdiğimi bil seni ankatamicak kadar sevdiğimi bil istedim. Görüşürüz. Kendine ve yeni ailene çok çok iyi bak! Mutluluklar!!''

Minho mektupta yazanları okuduktan sonra gözyaşlarına hakim olamamıştı. Ve diğerleride mektubu okuyunca hemen jisung'un evine sürdüler arabayı. Minho ''benim yüzünden'' diye sayıklarken diğerleri ne yapacaklarını düşünüyordu.
Eve geldiklerinde jisug'un ölü bedenini gördüler yerde ve kimse gözyaşlarını tutamadı.

'' bunu yapmış olma jisung''

Yerde bir not vardı ve notta:

'' üzgünüm minho... ''
Yazıyordu...

...

Doktorların son raporuna göre jisung ilaç zehirlenmesi yüzünden hayatını kaybetmişti. Kimse onun öldüğüne inanmak istemiyordu. Jisung hep chan ve seungmin'i shiplerdi ve istediğide olmuştu. Sanki... Sanki grup bir anda karanlığa vürünmüştü ama artık çok geçti...

...

Minho ve jiwoo sürekli tartışma içerisindeydi. Oğulları jisyng ise bu durumdan sıkılmıştı. Evet, oğullarının ismi jisug'du. Bu sefer tartışmalarının nedeni aldatmaydı. Jiwoo minho'yu aldatıyordu ve boşanma kararı almışlardı. Oğlları ise minho ile kalıcaktı. Minho diğerleri ile yaşamaya başlamıştı ama eski tad yoktu tabiiki. En basit olarak jisung kimseyi o güzel ve saf gülüşü ile uyandırmıyor, şarkı söylemiyordu.
Bir karar alıp jisung'un mezarına gtmişlerdi.
Mezarlıka geldiklerinde küçük jisung babasına sormuştu

Js; baba bu kim

Mh; 2. Baban oğlum bak isimleriniz bile aynı

Js; benziyoruz değil mi

Mh; herşeyiniz benziyor oğlum

Dedi gözlerinden yaşlar dökülürken minho.
Jisung kafasını amcalarına çevirdi ve onlarada bir soru sordu.

Js; siz 2. babamı seviyor muydunuz? BEN ÇOK SEVİYORUM ONU!!

Hj; tabiki seviyorduk ismin neden jiaung sa-

Cg; neyse hadi 2. Babanın en sevdiği lunaparka gitmeye ne dersin

Js; onu orda görebilir miyim

Ch; malesef hayır

Js; peki neden

Sg; yakında anlarsın meleğim

Fx; HADİ O ZAMAN LUNAPARKA

Jg; BEN JİSUNG İLE PAMUKŞEKER ALICAM

Js; Wuiiiii~

Minho eskisi kadar mutlu olmasada bu gördükleri onu gülümsetmişti.

Hj; hyung... Gitmemiz gerekli

Mh; peki görüşürüz bebeğim...

...

die ~minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin