Leya'dan
Tuananın sözünden sonra içeri bir kadın gelmişti. Yarım saat felan konuştu.Gerçekleri yeni öğrenmişim. Ama bunu bana ne yağız söyledi ne de çağan. Çağan sadece beni izliyordu. Ona ne cevap verebilirdim ki. Evet mi hayır mı? Düşünmek istiyorum desem 5 yıl kalbimde gizlice sevmiştim onu zaten. Onun beni sevdiğini biliyordum.
Cevap verecğim sırada içeri sera teyze çağan ve yağızın annesi geldi. Sesi her tarafı inletti.Kardeşime iftira atıyırdu. Peki yağızın tuana ya değilde annesine inanmasına ne demeliydi. Yağızda tuananın üstüne geliyordu. Eliz ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Tuana ağlayarak yağıza yalan söylemediğini anlatmaya çalışıyordu. Eliz annesinin ağlamasına daha dayanamdı babasının ayaklaeına yapışıp şu sözleri dedi.
E:Baba sen demiştin annen asla yalan söylemez diye neden şimdi annemi suçluyorsun.
Bunları söylerken bir yandan da ağlıyordu. Yağız elizi direkt yere itti. Elinin ağlamasına daha da şiddetlenince Çağan elizi ayağa kaldırdı. Kucağıma verdi. O anki boşlukla yağıza tokat attı. Yağız biran olsun sarsıldı. Yağızda abisine el kaldırmaya yeltenince çağan elini tuttu. Etraf iyice karışmıştı. Ne olacaktı . Eliz ağlıyor amcasına yalvarıyllrdu. Bir anda gözlerim tuanayı aradı. Hiçbir yerde yoktu. Eliz bir çığlık kopardı.
E:ANNEEEE
Yere baktığımda tuana yerde yatıyordu.
Elizi indirdim. Tuanaın yanına gittim. Herkez başımıza toplandı. Yağız o anki halimize yararlanıp elizi alıp çıktı.
L:Çağan eliz
Bunu söylemem ile çağan ile dışarı çıkıp elizi yağızdan aldım. Eliz ağlıyorudu. Arkamdan alisa geldi. Elizi alisa ya verip içeri yolladım. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
L:Hangi hakla? Tuana sana 5 yıl katlandı. Ve sen şu an karına ve doğmamış çocuğuna iftira atıyorsun. Anneni 2 sözü ile. Zaten annen senin tuana ile evlenmenin istememişti. Karın içerde bayılmış yatıyor ve sende onun kızını alıp elini kolunu sallaya sallaya gidiyorsun. Aa niye sustun konuşsana. Niye eliz benim kızım değil demedın. Ona şaşırdım. Eliz olduğu kadar o bebekte senin. Konuş hadi niye demiyosun SUSMA söyle. Aa özür dilerim ama hayvanca bilmiyorum o yüzden beni anlamıyorsun. Sana son bir şey daha demek istiyorum ben gerçeği biliyorum. 2 yıldır benim kardeşimi a-aldattığını da biliyorum. Belki hatanı anlaraın diye sustum. Sen tam bir aptalsın.Bu ları söylerken ağlamak istiyordum ama olmuyordu. Benim kardeşim içerde yerde baygın yatarken olmuyordu. Çağan koluma girdi. İçeri gittik. Tuana ayılmıştı. Ama kendinde değildi. Etrafa boş gözler ile bakıyordu. Elizi yan odaya almışlardı. Babasıma düşkün bir kız olan eliz artık babasından soğumuştu.Bunları bilsin istemezdim ama öğrenmişti. Tuana eli karnımda ağlamaya başlamıştı. Psikolojisi iyice bozulmıştu. Ona bir psikolog bulmalıydık yoksa böyle olmaz kendine bir şey yapardı. Bizim üniversitede okuduğumuz bir çocuk vardı. Numarasını bulurdım. Hemen bulup onu aramalı ve randevu almalıydım. Bunları düşünürken bir kol omzuma dokundu. Döndüğümde çağandı. Korkmamıştım çünkü dalgındım. Çağan lafa girdi.
Ç:Ee gerçekleri biliyorsun ne diyeceksin?
L:Hangisi biz mi onlar mı?
Ç:Leya ikiside ama ben biz diye bir şey varmı ya da olacak mı bilmek istiyorum.
L:Biz diye birşey yok. Olmayacakta. Çünkü biz hep vardık. Sadece birbirimizden gizledik.Cevabımı aldın. Ama şuan tuana ile ilgilenmeli yiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARTNERİM
FanfictionOyunculuk sayesinde tanışan çiftlerin. Aşk yaşamaları. Ve kaosun içinde kalmaları. Bıyık olaylar olması. İ𝕪𝕚 𝕠𝕜𝕦𝕞𝕒𝕝𝕒𝕣 🦋