Partnerim 25.Bölüm.FİNAL

347 13 5
                                    

1 ay sonra.....
Leya'dan
Bugün Zeynebin düğünü vardı. Ben kalktığımda saat 8.30 du. Kalkıp duş aldım. Alminaya yemeğini yedirdim. Yaklaşık 1.30 saat sonra düğün vardı. Hemen üstümü değiştim. Çağan kahvaltıyı hazırlamıştı. Kapı çaldı. Büyük ihtimal gelen Tuana ve Cenkaydı. Ki doğru bilmişim. Eliz uyku sersemi. Aras ise hala uyuyordu. Çok tatlı gözüküyorlardı. Eliz koşarak yukarı çıktı babasını uyandırdı. Cenkay ve tuana birbirleri için yaratılmıştı. Kahvaltıyı yaptık. Hafif bir makyaj ile düğüne hazırdık. Nikah olup bitmişti sırada resim vardı. Resmimizi de çekildik. Harika bir gündü. Çağan ile bizim hikayemiz çarpışarak başladı. Ayrıldık ama tekrar birbirimizi bulduk. Şimdi ise 1 aylık bir kızımız var.
.
.
.
.
.
X:Kestik.Evet harika bir final oldu ellerinize sağlık arkadaşlar. Bütün ekipe teşekkürler.
L:Biz teşekkür ederiz. Partnerim dizisi sayesinde harika arkadaşlıklar kurduk.
Ç:Vee sayenizde leya ile tanıştım. Siz olmasanız ben sevgilimi bulamazdım.
L:Çağan utandırmasana.
T:Utandırmak mı? Leya farkındaysan yağız bana aşkını kamera arkasında söyledi. Hemde mikrofon ile.
Y:Yaa ben bu kızı yiycem çok tatlı yaw.
T:Ya yağız elimin tersiyle bir tane çarpıcam.
Z:Ben birşey diycem bı gelinliği çıkaramadan bilirmiyim. Çok ağustos az daha bende durursa bayılacağım.

Herkes güler.
.
.
.
.
Ve partnerim kitapımız biter.
Okuduğunuz için teşekkürler.
(✿ ♥‿♥)

PARTNERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin