1. bölüm

323 9 8
                                    

Sadece 15 yaşında bir kız evet o benim şuan üvey babam tarafından şiddet görüyorum son kez . Evet ne demek son kez diyeceksiniz önceden söyliyim babam pardon üvey babam beni zengin birinin oğluyla evlendirmiş galiba oğlanında haberi yok çünkü oğlanın babasıyla bizim imam nikahımızı kıymışlar doğru duydunuz bizim yerimize onlar evet demiş komik dimi. Aslında evli sayılmıyorum çünkü ben evet demedim. Tam 4 saattir eve geldiğinden beri dövüyor her gün olduğu gibi artık his etmiyorum . Bir 4 saat da dövecek eminim.

Evet tamda dediğim gibi oldu tam 4 saatte beni dövdü sonrada " git duş al seni pasaklı bilmesinler "dedi . Bende tam 2 saat duşta ağladım. O "yeter artık kapat şu suyu faturasını ben ödüyorum" diyene kadar tabii "haa bide 1 saate babası gelip götürecek seni hazırlan ve defol git" dedi acımasız yıllardır bıktırdı hayattan. Durulandıktan sonra giyindim maalesef dediği gibi hazırlandım. Resmen başka bir eve başkası tarafından şiddet görmeye gidiyordum yani aslında belki de öyle bir şey olmaz. Sen anlat Karadeniz dizisinde deyiliz sonuçta sapık deyildir yani inşAllah. Düşüncelere dalmışken babam geldi "bana bak oğlan 10 yaş büyük senden abi demeye kalkma beter olur" NE??? Resmen benden 10 yaş büyük birisiyle yaşayacağım 25 yaşı var şuan o zaman off yaaaa "hadi hazırlan gelirler şimdi " "tamam" diye bildim sadece zaten başka ne söylenirdi ki.

Gelmişti babası ama tanımıyorum zaten nerden tanıyacağım ki off ya başıma gelmeyen bi bu kalmıştı. Babası "hadi gel artık kocanla yaşıyacaksın" dedi, gösterdiyi arabaya doğru ilerledim. Yol boyunca sadece yolu izledim sanki başka bir şey yapa bilirmişim gibi neyse. Gelmiştik yeni cehennemime hoş geldim. 5 katlı bir apartmandı güzel ve büyüktü ayrıca oldukça zengin oldukları belli aslında ama nasıl olurda beni çocuklarıyla evlendirirler anlamıyorum. Anlarım zamanla yani inşAllah. Şu an apartmanın son katındaydık. İlk görünen kapının önünde durduk. Kapıyı çaldı. Kapı açıldığında üstü çıplak altında sadece eşofman olan bir erkek göründü.

Vaybe yakışıklıymış. Ne diyorsun be içses. Ay vAllah yakışıklı yalan söylemicem. Yalan söyle yürü git senle uğraşamam.

Evet içsesimle yaptığım kavgadan sonra onları dinlemeye başladım. Babası"karın geldi" dedi. Oğlanın hala ismini bilmiyorum acaba ne? off banane neyse ne ayrıca ne kötü tapir öyle karın geldi " karım? Sen ciddisin" evet maalesef ciddi keşke olmasaydı birde aramızda 10 yaş varya " ne zaman ciddi olmadım?" Diye sordu babası. "Hadi gelinim gir içeri" dedikden sonra resmen beni eve itti. Ve kapı kapandı şuan bir erkekle bir evde yalnızım.

Şuan yalnız pardon bir erkekle yalnızım. Ne yapmam gerek ne yapacağım korkmalı mıyım? Galiba evet ama tuhaf bir şekilde korkmuyorum. "Ben Cenk bu arada" ismi Cenkmiş güzel isim " Bende Fatya " yüzüne bakmadan söylemişdim çünkü gözüm evi turluyordu güzel sade şıktı. Evin salonundaydık salon kocamandı o adamla kaldığım ev kadardı bu salon inanılmaz gerçekten." Gel sana odanı göstereyim" dedikten sonra ilerlemeye başladı bende peşinden gidiyordum. Bir odaya girdik salon kadar büyük değildi ama kesinlikle bu odada kocamandı. Odada iki kişilik yatak vardı. Dolap sol tarafındaydı, teras vardı, dolabın yanında terasa çıkmak için bir kapı. Yatağın diğer tarafında koltuk vardı. " Sen bu odada kalırsın banyo şurada" gösterdiği tarafa baktım odada banyo vardı. Gerçek hayatta görmemiştim ama internette falan karşıma çıkmıştı " ortak banyoda var odadan çıktığın an önündeki yer mutfak istediğini yapa bilirsin" nazikti sesi arkadaşlarımdan başka hiç kimse bana nazik davranmamişti. " Senden korkmalı mıyım?" diye sordum birden gerçekten cesaret hapı içmiştim. Kaşları çatıldı. " Neden korkasın ki?" diye sordu soruma karşı. " Bilmem hani şuan güya karı kocayız ya ondan sordum. Sonuçta bilmediğim tanımadığım birinin evindeyim" dedim ama içimde biraz bile korku yoktu inanılmaz normalde kim olursa olsun konuşunca özellikle erkeklerle rahat konuşamıyorum. " Hmm doğru aslında ama şöyle bir durum var bende istemiyorum böyle bir şeyi" lan istemiyor iyide neden ben buradayım o zaman. " O zaman ben neden buradayım?" Diye düşüncelerimi dile getirdim.

10 yaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin