Resmen telefonda arkadaşlarımla konuşuyordu. Ve ben hala hiç bir şey demiyordum. Aslında çok şey demek istiyordum ama susup onları dinlemeye başladım. Cenk konuşmaya devam etti. "Eminim beni daha iyi tanımak istiyorsunuz sonuçta Fatyanın başına gelen olaylardan sonra ben bile hayatındaki her kesi tanımak isterdim. 10-11 yıl her gün saatlerce şiddet görmüş, "Cenkin sözünü kestim. "Cenk hayır" Cenk bana döndü " Bilmek hakları" dedi ve devam etti."1 ay önce babası satmış hatta belki de öyrenmeseğdim çocuğu olmayacakmış ve daha bir sürü şey." Haklıydı onlar her şeyimi bilmeliydi. Bilmediklerini anlaması zor olmadı geçen benim hakkımda en fazla onun bildiğini ona söylemiştim. Hayat da belki de ilk kez bu kadar korkmuştum. Arkadaşlarımın bir daha bana asla güvenmeyeceklerini düşündüğüm an. Ben o an onların ne söyleyeceklerini korkuyla dinledim. "Yazıklar olsun nasıl bize söylemezsin bize güvenmiyor musun?" diye bilirlerdi sonuçta. Ama hiç beklemediğim tepki verdiler.
"İnanmıyorum gerçekten inanamıyorum" Ayla konuştu. "Yani gerçekten biz nasıl arkadaşız yaaa nasıl anlamadık ya neden anlamadık şuan düşündüğüm de her şey yerine oturdu." Ayla kendini suçlamıştı ama neden? " Bende inanamıyorum ya biz 3-4 yaşımızdan beri birlikteyiz nasıl anlamadık. Nasıl böyle kötülük yaptık." Dilara konuşmuştu. Zeynep de onlara katıldı. Cenk bana döndü gözlerimin dolduğunu görmüştü bile. Bense hayatımda olan 3 şansıma bakıyordum. Evet 3-de benim şansımdı başka açıklaması olamaz bunun. "Ben söyleyemedim size." Diye konuşmaya başladım. "Ben sizi üzmek sizin sırtınıza yük bırakmak istemedim. Düşünsenize bilseydiniz beni üvey babam türkiyeye götürüyor dediğimde neler neler yapardınız yapamasaydınız o kadar üzgün olurdunuz ki tüm gün benim kaç saat dövüldüğümü düşünecektiniz. Ben bunu size yapamazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 yaş
De Todosadece 15 yaşında bir kız artık hayatı değişti "asla dokunmam ona asla" "ben saf değilim" sadece 15 yaşında bir kız babası tarafından satılırsa ve satdığı adamın çocuğuyla aralarında büyük bir yaş farkı varsa nemi olur?? Okuyalım ve öğrenelim.