İlk defa yazar konuşması ejbjvlhxuhpıwkh. Bunu herkes yapıyordu bende yapıyım mı bilemedim. Yazmam konusunda fikir vermek isterseniz yorumlara yazabilirsiniz. Ve gidişatı beğenmezseniz de söyleyebilirsiniz. Şimdilik bu kadar görüşürüzzz..
Şimdi Deniz Beyi takibe çıkıcaktım.

Üstüme böyle birşey giyip evden çıktım. Deniz'in beni farketmesini istemiyordum. Bana bakıcak biri değil ona çok aşığım ama bana karşı birşey hissetmiyor.. Ve onu duyguları yüzünden yargılayacak biri değilim. Bize sadece 3 ay vermiştim bu süre boyunca beni severse bu iş olurdu ve bende onunla birlikte Ankara'ya giderim eğer olmazsa marmariste yaşamaya devam edicektim..
Bunları düşünürken çoktan Deniz beyin haftanın 7 saatini geçirdiği meşhur kafesine geldim. Deniz ciddi günde 1 saat burda oturup kitap okur ve hep filtre kahve içer. Salı ve Cuma günleri Tiramisu yiyor buda onun hayat aksiyonu herhalde. Normalde Tiramisu en sevdiği 5 tatlı arasına bile girmez.
Buğra,Ali,Pelin ve Hazal vardı ve sanırım Emir'i bekliyorlardı. O her buluşucakları zaman geç geliyordu. Hiç benden önce gelmedi öyle düşünün..
Hazal Deniz'i arkadaş olarak görmüyordu. Hazal ve Ali Marmariste yaşıyor ve aynı sitedeler. Deniz,Buğra ve Pelin ise Ankara'da yaşıyor ve Yaz tatili için Denizler marmaris'e geliyorlar.
Deniz ile Ali Emir'i yine geç geldiği için dövüyorlardı. Emir "Abi hadi dövme seansınızı bitirdiyseniz gidelim filmin başlamasına 30 dakika kaldı." Ayaklandılaar ve bende beni görmesinler diye tuvalete gittim. Biraz oyalanıp çıktım ve hızlı adımlarla AWM'ye yürümeye başladım. Evet onlarla filme giricektim. Biletimi alıp koltuğuma oturdum ve Deniz'e yazmaya başladım.
bugündeışılışılım: Bu filmi kim şeçti?
ankaradadenizvar: Ali seçti tabiki böyle malca filmleri hep ali seçer
bugündeışılışılım: Cevap zaten tahmin edilir bir cevaptı, bu yüzden pek şaşırdığım söylenemez.
bugündeışılışılım: Ama Ali'nin tarzı beni şaşırtıyo.
ankaradadenizvar: Nerdesin??
bugündeışılışılım: Fil1/m başladı sonra görüşürüzz