eve gelmistim ve mayomu secmeye calisiyodum
en sonunda bunu giyip ustume plajlik elbisemi giydim ve asansore bindim
indigimde hepsi sezlonglarda oturuyordu terliklerimden cikan sesle hepsi geldigim yöne doğru döndü
O sirada denizle goz goze geldim ve bilin bakalim ne oldu..
DÜŞTÜM
Deniz ve Bugra haric hepsi gulmeye basladi ve bugra yanima kostu"kanka iyi misin" NE KADAR IYI OLABILIRIM
"iyiyim kanka benim yerde guneslenesim geldi o yuzden sey yaptim ya" herkes soyledigim seyden sonra daha cok gulmeye basladi ve bugra beni kucaklayip sezlonglarin oraya goturdu ve bu sirada deniz bize bakiyodu
"ayagim aciyo" diyip sizlanmaya basladim ve yanima deniz geldi
"annem fizyoterapist istersen yardim edebilirim biraz" dedi ben bu firsati kacirir miyim?kaciririm
"yok sen ugrasma,canim o kadar da acimiyo zaten" dedim. cidden neden yardim istemedim ki
bugra konustu "hic bisey olmaz benim aslanima" deniz ona ters bir bakis atti ve benimle konusmaya devam etti "aksam siser disari cikamazsin" oy benide düşünürmüş "tamam o zaman yap bişeyler"deniz aliye döndü,"gidip bizim evden merhem getirebilir misin ali?" ali başıyla onayladı ve eve koştu bizde onun gelmesini bekledik.2-3 dakika sonra ali geldi ve kremi denize verdi,denizimde ayağıma masaj yapmaya başladı o sirada hazal'a döndüm ve göz kirptim,kiskançlıktan çatlar umarim.Deniz ayağımı hallettikten sonra hepimiz kendi şezlonglarımıza kurulduk.
sırtıma güneş kremimi sürmek için cebelleşirken hazal konusmaya başladi "neden bu kadar çabaladın hava 40 derece değil ya" tam konuşacağım sırada deniz konuşmaya başladı "ışılın ileri derece güneş alerjisi, vücudu kabarıyo ve akşam olunca yanan yerleri kabarip, kaşınıyo."hepimiz deniz'e bakiyorduk "sen bunu nerden biliyorsun"dercesine.Deniz bakışlarımızı fark edip konuşmaya başladı " 2 sene önce annen senin yanıkların için krem istemişti annemde kremi benimle yollamıştı ordan biliyorum" hepimizden "heee" nidalari çıktıktan sonra konuyu kapatmıştık. Biraz oturduktan sonra pelin ile emir konuştular "hadi biz havuza giriyoruz gelsenize" o sırada buğra ali'ye kaş göz işaretleri yaparak hazal'ı gösteriyodu. ali elleriyle 3-2-1 yapti ve bir anda kalkip hazali ayaklarindan ve kollarindan kaptilar, 2-3 kere sallayip suya attilar o sirada pelinde avlanmamak için kaçıyodu.Ben tam bir mal olduğum için olduğum yerden izliyordum o sirada buğranin gozleri bana döndü ve şeytanca bir sırıtma gönderdi. Buğraya yavru köpek gibi bakarken o bana daha çok yaklaşıyordu ki biri önüme geçti, bu kişi denizdi. Bu sefer saf saf denize bakıyordum. Deniz konuşmaya başladı "buğra rahat bırakın kızları istedikleri zaman kendi ayaklariyla girsinler" buğra kafasını onaylamaz bir şekilde sallıyordu "öyle mi kardeşim" dedi deniz "öyle kardeşim" deniz kararli bir şekilde bakti ve "o zaman ilk beni geç" ikisinin arasında bir gerginlik olsun istemediğim için buğra'ya bakıp konuşmaya başladım "buğra karnım ağrıyo uğraşma benimle" buğra kafasını onaylamaz bir şekilde sallamaya devam ediyordu "sen geçen sene ben suya ittiğinde ve ben kafamı vurduğumda benimde kafam ağrıyordu ışılcım" of ben neden böyle bir sey yapmistim ki tam konuşmaya devam edicektim ki biri beni arkamdan çekti ve havalandırdı. Kafamı çevirdiğimde bu kişinin ali olduğunu gördüm." Üzgünüm kanka ama buğra tüm gece ne yapacağımızı anlatı ve beni uyutmadı" Denizde ayaklandı ve beni alinin elinden çekmeye çalıştı. Ama maalesef başarısız oldu ve bum, havuzun içindeyim. Kafamı kaldırdığımda ali suya düşmüştü ve buğra denizi havuza iterken deniz kendiyle birlikte buğrayıda düşürdü. Sonuç olarak hepimiz havuzdaydik.