Kucuklugumden beri farkli dusundum o yuzden hic cevrem olmadi. Ogretmenler ailem beni anlamiyor deli oldugumu dusunuyorlardi. Halbuki bilimin aynasi olan cag disi ansiklobodiler...
Kucuk olmam yetiskin gibi dusunenemem anlamina gelmemeliydi ; bu sekilde dusunurken annem odma girdi . Defterlerimi inceledi onumde mavi yesil ve kirmizi deftrler vardi bana ilk defa soru sordu ; bunlar ne ise yariyor tatlim
Bunlarin hepsi farkli mavi defterime asroloji ile ilgili arastirmalarimi yapiyorum cunku gezegenler mavidir belkide mavi gozukmezzler ama atomun tneciklerine bakildiginda hepsinde hidrojen elementi bulunmakta o da mavi rengi tutmaktadir . Yesil doga ile ilgili calismaarimd kullaniyoruum ccunku gunes isigi agaclara cimenler verirken yesili yansitir byazin diger ayrrilan renklerini sogurur.kirmizi defterim ise projelerimde kullaniyorum cunku kirmizi beyaz isigin en dusk enerjisidir mor ise en yuksek kirmizi isik projelerde faydalidir tabi kizil oteside zararsizdir.
Annem cevap vemedi kafasini kasidi gitti.esyalarim esyalarim benim icin cok onemliler . Hepsinin yerin ayriydir calisma masam gunesi en cok yansitan yerdeydi gunese 90 derece bakiyordu . Kitaplarim ve ansiklobodilerim kitapligimdaydi hesinin ayri bir yeri var her kitabin icnde ozzel tuuttugum defterlerim yanindaydi . Gece lambam krem rengindeyi isigi en iyi yansitan tonlardi ampulum beyzadi cetvelim perglim lazerim ampullerim kaplolarim voldlarim cukur aynalarim hepsi raflardaydi. Ucgen prizmam ve beyaz lazerim ayriydi ilk zamanlar newtonun baslattigi ama devamini getiremedigi bu olayi 1980 lerde devam ettirilmisti beyazz rengi parcalamislardi bu cok ozeldi . Her zaman duzene onem vermisimdir o yuzden gunes'n 90 derece geldigi isinlar calisma masama ordan kitapligima ordanda duvarlara yansiyacak sekilde ayarlamistim bu yuzden benim odam ewin en aydinlik odasiydi.ben de bir gun bir bulus ile dunyayi sarscaktim kizil otesi ile cukur aynalari gunes ile bulusrup elektrik enerjsini olusturacaktim ve deniz dalgasiyla . Bu mukkemmel olurdu . Bunu yapacagim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üstün bir zeka
Разноеjohn neler yasıyor arkadasları ıle nıcın uyum saglayamıyor. yetişkinler neden onu anlamıyor?