bolum 1

129 6 0
                                    

Zamaninda iki kardes dunaya gelmis . Ayni yumurtanin ikizleri ama ikiside farkli karakter. ama oda ne ikisde cok farkli . İkiside bir bebek biri gayet normal ama ya oburu. istte bunu aile uzun zaman sonra anlayacak. Sadece birkac yil sonra ikizler biri john biri peter anaokuluna gidiyorlar aayni sinifta ayni resimleri boyuyorlar.yalniz peterinki gayet normal tek fark john'da, her ogrenci ayni sekilde boyayi tasirarak resimleri boyanmis boya kalemlerinin ucu korelmis ;ya john onun elinde siyah pilot kalem bir de cetvel . john o sirada cm lerini olcup resmi matematik dilii ile konusturmus. Ogretmen defalarca ailesini uyarmakta bu cocuk cok zki diye ama nafile malesef ailsi anlamiyor.bu gercektn cok kotu .
Yaz Tatili bahcede oyun oynuyor peter. ya john oda bahcede elinde ansiklobodi yazin sicak havasi peter top oynuyor john israrla ansiklobodisini okuyor sonra yesil defterini cikarip yazmaya basliyor . kisin karin yagmasi sicakligin bozulmsinin sebebi nedir bnun cevabini yaziyor sayfa degistiriyor.yazin bu kdar sicak olmasinin sebebini acikliyor. Snra tekrar sayfa deistiiyor. Yaziyor israrla yaziyor . Ailesi bahceden onlari izliyor fakat anlam veremiyorlar caahilliklerinden mi yoksa anlayissizliktan mi bilinmiyor. Yatak vakti uyumaya gidiyorlar bugun annesi petere babasi john'a hikaye anlatacak babasi basliyor anlatmaya ; neden cam agacinin yapraklari kisin dokulmez.peki neden biliyor musun vakti ile bir serce kisin korunncak bir agac ariyyormus kavak agcina cinaar agacina mese agacina palmut agacina butun agaclara gitmis ama hicbiiri serceyi istememis en son cagresiz serce cam agacina gitmis onu yanina almis cam agaci ve diger agclari tanri cezalandirmis kisin yapraklari dokulmus fakat cam agacinin asla yapraklari dokulmemis.john lafa atlamis ; 'cam agacinin kutlesi serceyi korumaya asla yetmez.' Babasi saskin saskin ona bakmis ve ilerlemis zaten babasiylada anasammazmis . Hicbiri onu anlayamiyormus.

üstün bir zekaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin